NP “Transporti i Tetovës” funksionon me humbje të mëdha, autobusët e qytetit janë gjysmë bosh

Ndërmarrja publike “Transporti i Tetovës” ka mbijetuar më shumë se dy vite pasi është themeluar me ndihmën financiare të arkës së komunës. Në mbledhjen e fundit të Këshillit të Komunës së Tetovës është marrë vendim që kompania të subvencionohet me 4 milionë denarë, aq sa ka qenë në humbje gjatë vitit 2022.
Ndërmarrja publike “Tetova Transport” do të subvencionohet derisa të qëndrojë në “këmbë të shëndosha”, nuk do të lejohet të dalë jashtë biznesit, sepse siç thanë nga Komuna e Tetovës transporti publik është i rëndësishëm për qytetarët dhe ata duhet të përdorni sa më shumë që të keni një mjedis më të pastër.
Besart Durmishi kryetar i Këshillit të Komunës së Tetovës, thotë se janë duke punuar në një plan të posaçëm program për stabilizimin financiar të ndërmarrjes, i cili përfshin pika për qarkullim më të lirë të autobusëve nëpër rrugët e Tetovës. Ndërkohë do të nisë një fushatë për përfitimet e përdorimit të transportit publik.
“Komuna subvencionoi NP “Transporti i Tetovës”, sepse transporti publik funksionon me humbje. Është shumë e rëndësishme për qytetarët për një mjedis jetese më të pastër dhe për të takuar qytetarët dhe për të motivuar qytetarët që të përdorin sa më shumë transportin publik, ne si komunë edhe në kohë rritjeje të çmimeve vendosëm të mos e rrisim çmimi i biletës. Që transporti publik të funksionojë me bilanc pozitiv, një biletë duhet të kushtojë 100 denarë. Prandaj vendosëm të subvencionojmë kompaninë, e jo të rrisim biletën, do të futen linja të tjera deri në Saraqino, Falishë, Bozovcë dhe në Veshallë, por tani kemi vetëm 5 autobusë, duhen më shumë mjete transporti, kështu që se ka edhe deri atje vija. Jemi duke punuar në stabilizimin financiar të kompanisë dhe do të fillojmë me një fushatë për motivimin e qytetarëve që sa më shumë të përdorin transportin publik, tha Besart Durmishi, kryetar i Këshillit të Komunës së Tetovës.
Por, autobusët, përveç nxënësve, përdoren rrallë, banorët e Tetovës thonë se nëpër qytet qarkullojnë ose me biçikletë ose në këmbë, sepse kaosi në komunikacion pengon qarkullimin normal të automjeteve, sidomos të autobusëve të qytetit.

“Duhet të krijohet rendi në komunikacion dhe më pas të përdoret transporti publik. Në të gjithë qytetin ka depo autobusësh ku autobusët e qytetit ndalojnë që pasagjerët të zbresin dhe të hipin në të reja, por aty ka makina të parkuara, kështu që shpesh pritja e gjatë për të ndaluar autobusin. Një problem tjetër është se nuk ka një fluks të mirë trafiku, kështu që shpesh do të arrinit në një destinacion më shpejt në këmbë sesa me autobus”, thotë një teze.

Prej dhjetë vitesh autoritetet e qytetit kanë shpallur transport efikas për qytetarët. Pesë autobusët e qytetit u nisën dy vjet më parë. Komuna për to pagoi 720 mijë euro, por në vend që të ishin në rrugë u garazhuan për 000 muaj, me arsyetimin që të krijohen kushte që të nisin transportin e udhëtarëve.
Në verën e vitit 2021, transporti publik filloi pa pagesë, me disa linja dhe me probleme të mëdha.Për shkak të kaosit të trafikut për 5 kilometrat e përshkuara, autobusi zgjati mesatarisht deri në 40 minuta.
Kur pushteti i ri vendor erdhi në vjeshtë, vendosi të pezullojë transportin publik për një periudhë të caktuar, pasi siç thanë kompania punonte pa kontroll, punëtorët ishin pa kontribute dhe në vend të kompanisë menaxhoheshin si pjesë e punëtorëve të Komunës së Tetovës.