Studiuesit kanë konfirmuar: Një ushtrim mund t'ju ndihmojë të flini më mirë dhe të mbani mend më mirë

Foto: Pexels / Elina Fairytale

Një formë e lashtë e stërvitjes është vërtetuar shkencërisht se përmirëson cilësinë e gjumit, kujtesën dhe njohjen, shkruan ai "Newsweek".

Duke përdorur teknologjinë moderne, studiuesit nga Kolegji Mjekësor i Ushtrisë në Indi studiuan efektet e praktikës së joga-nidra mbi një sërë parametrash njohës dhe të gjumit. Rezultatet e marra u publikuan në revistën shkencore "Plos uan."

Ndryshe nga format më aktive të jogës, të cilat përqendrohen në kontrollin e muskujve, frymëmarrjen dhe qëndrimin fizik, yoga nidra përfshin hyrjen në një gjendje relaksimi të ndërgjegjshëm - ndonjëherë i përshkruar si një gjendje midis zgjimit dhe gjumit - e kryer ndërsa qëndroni shtrirë.

“Praktika e yoga nidra është një teknikë e fuqishme nëse praktikohet si duhet”, thotë autori kryesor i studimit Karuna Datta.

Për të testuar objektivisht këto efekte, Karuna dhe kolegët rekrutuan 41 vullnetarë me shëndet të shkëlqyeshëm, të cilët ishin të rinj në praktikën e yoga nidra-s dhe iu nënshtruan atyre një sërë testesh njohëse dhe analizash gjumi.

“Studimi tregoi përpunim dhe saktësi më të shpejtë të trurit, si dhe përmirësim të gjumit gjatë natës, pas vetëm dy javësh praktikë yoga-nidra. Subjektivisht u vu re një përmirësim si në kohëzgjatjen e gjumit ashtu edhe në cilësinë e gjumit. Objektivisht, pas analizimit të hulumtimit gjatë natës, u zbulua se praktika e yoga nidra pas katër javësh tregoi një përmirësim në efikasitetin e gjumit. Gjithashtu, kohëzgjatja e zgjimit gjatë kohës së parashikuar të gjumit u reduktua. “Një zbulim interesant ishte përmirësimi i cilësisë së gjumit të thellë, i matur nga përqindja e gjumit delta”, tha Datta.

Gjumi delta, i njohur gjithashtu si gjumi me valë të ngadalta, është niveli më i thellë i gjumit dhe është kritik për restaurimin dhe rikuperimin e trupit.

“Vala delta ndihmon në cilësinë e gjumit, kështu që kjo mund të jetë arsyeja për përmirësimin subjektiv të gjumit nga pjesëmarrësit”, shtoi studiuesi.

Për sa i përket njohjes, të gjithë pjesëmarrësit treguan përmirësime në kohën e reagimit duke ruajtur saktësinë e lartë pas dy javësh.

"Testet specifike që treguan përmirësim në saktësi u shoqëruan me funksionin më të lartë të trurit në abstraksion, formimin e konceptit, të mësuarit dhe detyrat e kujtesës, dhe analizat e mëtejshme treguan njohje më të mirë të stimujve të zemërimit dhe frikës," tha Datta.

Studimi nxjerr në pah rolin e mundshëm të këtij ushtrimi në përmirësimin e gjumit dhe promovimin e të mësuarit dhe kujtesës tek pjesëmarrësit e shëndetshëm.

Ai jep shpresë për parandalimin e kushteve te pacientët me aftësi të kufizuara të lehta në të mësuar dhe përkeqësim njohës, veçanërisht në popullatën e moshuar.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës