Irinej baskiki: KOS as e favorizon dhe as nuk mund ta ndalojë emrin KOM
Kisha Ortodokse Serbe akuzohet pa të drejtë se ka favorizuar emrin Kisha Ortodokse Maqedonase, megjithëse nuk e përdor në asnjë dokument zyrtar, por inkurajon kishën simotër në Maqedoninë e Veriut që në dialog me vëllezërit ortodoksë grekë të përcaktojë emërtimin e mëtejshëm dhe zgjidhjen e problemit.
Ai e njoftoi këtë peshkopi i Baçkës i KOS Irinej (Bulovi)) në një tekst të publikuar në faqen e faqes greke ortodokse Romfea.gr.
- Për më tepër, jemi të trishtuar sa herë që na akuzojnë se jo vetëm e përdorim emrin “Kisha Ortodokse Maqedonase”, por edhe për inkurajimin, theksimin dhe imponimin e tij. Këto pretendime dhe akuza nuk janë aspak të vërteta, sqaron baçki epik në tekst, i cili thotë se është bërë me urdhër dhe bekim të Sinodit të Shenjtë të KOS-it.
Ai thekson se qëllimi i tekstit është të sqarojë disa dyshime dhe të zgjidhë konfuzionin, i cili, siç shprehet ai, "për fat të keq, së fundmi ka sunduar në qarqe të caktuara të popullit ortodoks, miqësor dhe vëllazëror grek".
Peshkopi Irinej thotë se vendimi i Sinodit të Shenjtë të Ipeshkvijve të Kishës Ortodokse Serbe, i marrë më 16 të muajit të kaluar, pa mëdyshje, ndër të tjera, "rekomandon" që çështja e emërimit zyrtar të zgjidhet përmes "dialogut të drejtpërdrejtë vëllazëror me Greqinë". -folëse dhe kisha të tjera ortodokse lokale."
- Më pas, më 5 qershor pasoi dhënia e autoqefalisë dhe në tomosin e lëshuar ky rekomandim dhe inkurajim u përsërit, kushedi sa herë, “kisha e re simotër ta zgjidhë çështjen e emërimit të saj zyrtar përmes dialogut të drejtpërdrejtë vëllazëror me. greqishtfolëse dhe kisha të tjera ortodokse vendase”, thekson peshkopi i Backës.
Ai thekson se nuk ka asnjë dokument apo tekst zyrtar të KOS-it në të cilin nuk e trajton këtë temë me përgjegjësi dhe kujdes të duhur.
Ai përmend se në këtë rast KOS-i “nuk gjykon askënd, nuk i jep përparësi askujt, nuk refuzon askënd dhe nuk i imponohet askujt, nuk është përkrahës apo rival i askujt, por lufton, me fuqinë e Zotit, për të gjykuar me drejtësi dhe për të vepruar me dashuri në çdo drejtim”.
- Prandaj, sa i përket emrit, as nuk prezanton dhe as këmbëngul në përdorimin e emrit “Kisha Ortodokse Maqedonase”, as emri “Arqipeshkvia e Ohrit dhe Maqedonia e Veriut”, apo ndonjë emër tjetër të ngjashëm, por nuk është në një. pozicion për të ndaluar përdorimin e tij nga ata që ende e mbajnë atë, thotë peshkopi Irinej.
Nga ana tjetër, kishës simotër në Maqedoninë e Veriut, në kontekstin e ekzistimit të marrëveshjes ndërshtetërore për emërtimin zyrtar të shtetit (Marrëveshja e Prespës), e cila është pranuar ndërkombëtarisht dhe thotë se hap hapësirë shtesë për dialog. .
- Besojmë se çështja e emërtimit zyrtar të kishës simotër nuk bie më në sferën e shqetësimeve dhe përgjegjësive tona, pra emri i kishës duhet të lindë si rezultat i bisedimeve dhe mirëkuptimit me kishat autoqefale të zonës greqishtfolëse. Çdo rezultat i pëlqimit të ndërsjellë do të jetë një gjë e mirëpranuar dhe e dëshiruar për ne. Jemi të sigurt se të gjitha kishat e tjera ortodokse autoqefale duan të reagojnë në të njëjtën mënyrë, përfundon peshkopi i Baçkës i KOS-it Irinej Bulovi.
Kisha Ortodokse Serbe, pas një mosmarrëveshjeje 55-vjeçare, muajin e kaluar vendosi të njohë autoqefalinë e KOM-OA. Të dy kishat mbajtën gjithashtu shërbesa të përbashkëta adhurimi hierarkike në Beograd dhe Shkup.
Ky hap pasoi njoftimin e Patriarkanës Ekumenike më 9 maj për kthimin e Kryepeshkopatës së Ohrit në unitetin kanonik dhe eukaristik.
Akti Patriarkal dhe Sinodal, i cili heq përçarjen dhjetëvjeçare të imponuar në Kishën tonë, Patriarku Ekumenik Bartolomeu ia dorëzoi Kryepeshkopit Stefan në një shërbesë të përbashkët më 10 qershor në Phanar.
MPB