INTERVISTË | Hristijan Stojanovski - Chris ngjit me sukses vertikalët e modelingut ndërkombëtar: Jam i motivuar nga mundësia për të parë dhe përjetuar më shumë nga kjo botë

Hristijan Stojanovski - Kris
Foto: arkivi privat

Që një karrierë si modele në arenën ndërkombëtare nuk është një ëndërr e pakapshme, flasin nga historitë e modelimit të modeleve tona të reja të lançuara gjithnjë e më shumë me sukses. Njëri prej tyre është Hristijan Stojanoski - Chris.

Modelingun e ka nisur për herë të parë në vitin 2016 dhe angazhimi i tij i parë ka qenë një editorial për Tea Moderna.Tashmë vitin e ardhshëm ka pikturuar fushatën pranverore për markën “Bitsiani”. Në atë periudhë erdhën prenotuesit e agjencisë së modës Fox nga Beogradi dhe menjëherë nënshkruan një marrëveshje për vendosje ndërkombëtare. Më pas vijojnë fushatat për “Hugo boss”, “Bitsiani”, “Lacoste”, si dhe reklama e fundit e uiskit të njohur indian “Blenders Pride”. Por sipas njoftimeve duket se e presin ende angazhime emocionuese.

Hristijan Stojanovski - Kris
Foto: arkiv privat

Modelimi si dëshira juaj e dikurshme apo zbulim aksidental?

Do të thosha një rastësi duke qenë se kisha plane dhe synime të tjera që modelingu nuk u përkiste atyre... por me kalimin e kohës kur fillova të maturohesha, dhe miqtë e mi më të afërt njohën predispozitat e mia në këtë fushë, vendosa të kontaktoj Alec dhe Models In. .

Hristijan Stojanovski - Kris
Foto: arkivi privat

Sa e ndryshme ishte ideja juaj fillestare se si funksionon skena ndërkombëtare e modës nga imazhi i fituar me përvojën e re?

Pothuajse e dija si funksiononte duke u konsultuar me modele që kanë punuar më parë jashtë vendit etj. Ashtu si me agjentin tim prind që ka përvojë të madhe ndërkombëtare. Ndryshimi është se aty punon në nivel profesional për sa i përket punës, ambientit etj. Me këtë të përmirëson edhe më shumë si model dhe mbi të gjitha si person.

Hristijan Stojanovski - Kris
Foto: arkivi privat

Çfarë thotë përvoja e deritanishme? Çfarë ju emocionoi, ju zhgënjeu dhe çfarë ju motivoi për punë të mëtejshme?

Më habit fakti që si individë të rinj kemi mundësi të pabesueshme për të udhëtuar në vende të ndryshme, vetë puna të lejon të vizitosh vende ekzotike, të takosh dhe kontaktosh njerëz nga e gjithë bota dhe siç njihet në mbarë botën se "Models life" më motivon mundësinë për atë që mund të shoh dhe përjetoj më shumë nga kjo botë.

Hristijan Stojanovski - Kris
Foto: arkivi privat

Çfarë keni bërë konkretisht deri tani?

Kryesisht katalogë dhe fushata me marka si "Tommy Hilfiger", "Hugo boss", "Bitsiani", "Lacoste", si dhe reklama më e fundit për uiski-n e njohur indian "Blenders Pride".

Hristijan Stojanovski - Kris
Foto: arkivi privat

Si dhe në çfarë mënyre e trajtoni konkurrencën, e cila dihet se është e madhe? Sa përgatitje fizike dhe mendore nevojitet?

Unë përballem me konkurrencën duke u përpjekur të jem sa më autentik në mënyrën time, duke theksuar veten time dhe duke i kushtuar vëmendje cilësive të mia më të rëndësishme me të cilat mund të marr një fushatë dhe klient të mundshëm. Sigurisht që përgatitja mendore është e nevojshme, sepse nuk është gjithmonë një sezon i mirë dhe nuk je gjithmonë i zgjedhur përballë të tjerëve. por duke parë anën pozitive, pavarësisht rrethanave, fundi është gjithmonë i ëmbël.

Hristijan Stojanovski - Kris
Foto: arkivi privat

Çfarë lloj modelesh janë aktualisht në kërkesë?

Modele komerciale dhe të modës në përgjithësi, natyrisht në varësi të tregut dhe vendndodhjes.

Hristijan Stojanovski - Kris
Foto: arkivi privat

Cilat janë shpresat, pritjet, dëshirat dhe synimet tuaja në ndërtimin e një karriere? Cilat projekte, oferta dhe angazhime të ardhshme ju presin?

Pres të gjuaj në tregun aziatik në periudhën e ardhshme, gjë që për mendimin tim më përshtatet më shumë për sa i përket moshës dhe përvojës sime deri tani - synoj të punoj në më shumë marka që kam dashur gjithmonë t'i pikturoj dhe të gjej vendin më të mirë për të. punë.kush do ta gjente veten më shumë.

Hristijan Stojanovski - Kris
Foto: arkivi privat
Video e ditës