Mjetet e dëmtuara nuk mund të largohen nga parkingjet dhe trotuaret as nga policia e zonës

Foto: Free Press / Aneta Stojkovska

Me këtë problem nuk ballafaqohen vetëm vozitësit, por e njëjta gjë ndodh në mbarë Shkupin - thjesht pronarët e automjeteve të dëmtuara janë të paprekshëm para ligjit. Pra, edhe aty ku është futur parkimi zonal, automjete të tilla vazhdojnë të qëndrojnë të patrazuara në hapësirat publike.

Në lagjen Karposh 1 dhe Karposh 2 së shpejti do të vendoset parkimi zonal, të cilat do të rregullohen nga NP “City Parking”. Për risinë e paralajmëruar prej kohësh, për të cilën para tre vitesh është bërë një anketë në mesin e banorëve, njoftoi Komuna e Karposhit një muaj më parë, duke thënë saktësisht se cilat rrugë do të përfshihen në zonën D 42. “City Parking” nuk madje mundohu kaq shumë.

Në atë njoftim të komunës, ndër të tjera, thuhej se banorët do të kenë të drejtën e parkimit falas në zonë për dy automjete qiramarrëse, dhe “paraqitja e kërkesave për regjistrimin e tyre në sistem do të bëhet me faza, sipas dinamikën e shenjimit të rrugëve, për të cilën do të njoftohen më tej." ". Dhe këtu vdiq të gjitha informacionet.

Ndërkohë, “City Parking” hapi një pikë për paraqitjen e kërkesave pranë Kadastrës dhe banorët e morën vesh me parimin “më tha fqinji”, pasi kompania kishte njoftime për objektet që do të mbulohen me zonim. Por siç pretendojnë Karposhan, jo në të gjitha hyrjet dhe pa asnjë renditje, as në faza, as sipas shënjimit të rrugëve.

Nga një nga fqinjët mësova se ishte një degë e hapur dhe ai e mori vesh nga “nuk e di kush”. Nuk e kuptoj si ka mundësi që kur bëhet një projekt i tillë, as bashkia dhe as “City Parking” që do të mbledhë paratë, nuk i informojnë normalisht qytetarët. Dhe afati i regjistrimit për ne nga Karposh 1 ishte deri më 6 mars dhe pas kësaj do të funksiononte sistemi i zonës. Dhe pothuajse asgjë nuk është shënuar në rrugë. Pra, kush e kupton në kohë e kupton, kush nuk do të paguajë gjobë gjatë regjistrimit të automjetit të tij. Turp - thotë Dejani, banor i Karposh 1.

Zonimi në Karposh do t'i përgjysmojë hapësirat e parkimit dhe nuk do të zgjidhë asgjë, frikësohen qytetarët

Disa nga qytetarët me të cilët biseduam presin që zona të zvogëlojë fluksin e automjeteve nëpër parkingje, nga vizitorët në kafene, punonjësit në komunën fqinje Cenarit, nga automjetet e studentëve të fakulteteve të afërta. Në anën tjetër, mos besoni se kjo do të ndodhë, përkundrazi besojnë se pas tërheqjes së vendeve, banorët do të kenë më pak hapësirë ​​për parkim, aq më tepër që parkimi prej 25 denarë në orë ose bileta mujore me çmim modest do të të mos jetë pengesë për të vazhduar parkimin për njerëzit që nuk jetojnë atje.

Cili është avantazhi i parkimit në zona?

Sipas Komunës së Karposhit, përvoja e deritanishme e NP “Parkingu i qytetit” tregon se me vendosjen e parkimit të zonave në lagjet ku ka më së shumti qiramarrës, ka më shumë rregull në komunikacionin e palëvizshëm, gjegjësisht me tarifimin e parkingut. sherbimi vete, parkingjet jane shume me te perdorura, luhatja eshte me e madhe, nuk mbahet nje vend parkimi per nje kohe te gjate.

Me vendosjen e parkimit të zonave, nuk do të mund të abuzohet më rrugët për parkimin e makinave me qira, automjeteve të përdorura që janë në shitje, si dhe do të zgjidhet problemi me automjetet e prishura - thanë së fundmi Komuna për “Sloboden Pechat”. .

Në Karposh 1 dhe 2, përgjatë parkingjeve, rrugëve, trotuareve, ka dhjetëra automjete të rrënuara që zënë hapësirat e lira të parkimit dhe të cilat askush nuk i largon sepse siç thonë ata nuk kanë pasur autoritet, madje as nuk i kanë. një vend për ruajtjen e automjeteve të papërdorshme që janë vetëm për mbeturina. Dhe nuk mund të përfundojnë atje pa lejen e pronarëve. Dhe kështu në një rreth.

Me këtë problem nuk ballafaqohen vetëm qytetarët e kësaj komune, por e njëjta gjë ndodh në mbarë Shkupin - thjesht pronarët e automjeteve të rrënuara janë të paprekshëm para ligjit. Pra, edhe aty ku është futur parkimi zonal, automjete të tilla vazhdojnë të qëndrojnë të patrazuara në hapësirat publike.

E njëjta gjë do të ndodhë edhe në Karposh. Nga NP “Gradski parking”, sërish nuk përgjigjen në pyetjet e “Sloboden pechat” të cilat janë në interes të qytetarëve që i shfrytëzojnë shërbimet e tyre. Pra nuk ka asnjë përgjigje se pse banorët nuk informohen se ku dhe kur duhet të regjistrojnë automjetet e tyre, pse nuk kanë publikuar asnjë informacion publik. Dhe sigurisht që nuk ka përgjigje në pyetjen se a do të largohen automjetet e dëmtuara nga lagjet dhe pse në Karposh, ashtu si në Qendër, nuk u vendos parkimi vetëm për banorët.

Të gjithë ata nuk mbajnë përgjegjësi për automjetet e dëmtuara

Por, banorët e Karposhanit të cilët tashmë kanë shkuar për të regjistruar veturat e tyre pohojnë se në pikën e kontrollit u është thënë se “City Parking” nuk mban përgjegjësi për automjetet e dëmtuara.

Foto: Free Press / Aneta Stojkovska

 Sipas tyre, veturat e dëmtuara pa targa, domethënë pronari i tyre nuk dihet, duhet t'i marrë nga Komuna e Karposhit, ndërsa pronarët e atyre që kishin targa dhe nuk janë në gjendje të vozitjes, t'i regjistrojnë automjetet për parkim falas në në të kundërt do të kenë bllokues të vendosur mbi to ose do të “marrohen”. Pra nuk u gëzuam për asgjë, nuk ka shpëtim nga veturat e prishura - thotë Aleksandri nga Karposh 2.

Tashmë Komuna e Karposhit nuk është më e bindur se problemi me veturat e dëmtuara do të zgjidhet.

Problemi me veturat e prishura është i përhershëm dhe mbulon tërë territorin e qytetit të Shkupit, jo vetëm të komunës së Karposhit. Me futjen e parkimit në zonë presim që problemi të zgjidhet pjesërisht, por jo plotësisht, sepse është e nevojshme të bëhet një ndryshim në Ligjin për sigurinë në komunikacion për të përcaktuar konkretisht se çfarë nënkuptohet me automjet të prishur dhe të specifikohet procedurën e duhur për të trajtuar këto automjete. Për shkak të lëshimeve në ligjin aktual, shërbimet inspektuese nuk po mund t'i heqin ato - thonë Karposh.

Për mundësinë e vendosjes së parkimit vetëm për banorët, pasi është në Qendër, askush nuk përgjigjet, por jozyrtarisht mësojmë se ajo që bëhet në Qendër nuk përcaktohet me asnjë ligj.

Parkingjet rezidente në Qendër ishin një nevojë e qytetarëve

Të gjitha vendimet, përfshirë edhe ato në komunikacion, i merr Komuna e Qendrës ekskluzivisht në konsultim me qytetarët, ata nga aty përgjigjen në pyetjen se sipas cilit ligj është futur praktika që në shumicën e rrugëve të komunës të lejohet parkimi vetëm për banorët dhe është ky diskriminim ndaj qytetarëve duke pasur parasysh faktin se rruga është hapësirë ​​publike dhe jo pronë private e banorëve të një rruge të caktuar.

Qendra është kryesisht komunë me ndërtesa banimi A2 për banim kolektiv. Pjesa më e madhe e këtyre objekteve datojnë në kohën kur në parcelën ndërtimore nuk kishte vend parkimi të detyrueshëm, pasi tashmë është detyrim i investitorëve. Nevoja për vende rezidente lindi pikërisht nga kjo situatë në terren dhe nga fakti që jemi një zonë qendrore e qytetit me frekuencën më të lartë të automjeteve. Është e papranueshme që banorët tanë kur kthehen nga puna në shtëpi nuk kanë ku të parkojnë. Kjo do të kontribuonte më tej në thellimin e problemit të parkimit dhe do të shkaktonte kaos trafiku në Komunë - thonë nga Qendra.

Nga aty theksojnë se në disa raste kanë pasur edhe peticione nga banorët për vende shtesë banimi, kërkesa për ndërrim të parkingjeve komerciale për nevojat e qiramarrësve që banojnë në banesat përreth.

Secila zonë publike në bashkëpunim me KPK-në është kontrolluar në detaje, është përcaktuar dhe është e dedikuar për të gjithë qytetarët që banojnë dhe kalojnë transit në komunë – pretendojnë nga Qendra pa përgjigje konkrete nëse kanë bazë ligjore për futjen e parkingje rezidente.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës