Qytetarët paguajnë dy herë: Validatorë të rinj në autobusë dhe kur tregojnë gabim, u heqin udhëtimet nga karta

jsp lexues/foto Sloboden Pechat/Slobodan Djuric

Në kushtet kur duhet të presësh gjatë për një autobus, hekurat e shtytjes janë shumë të mëdha, është pis brenda, edhe që një udhëtim të tarifohet dy herë është vërtet shumë, reagojnë qytetarët.

Shkupianët të cilët e shfrytëzojnë transportin publik ekzistues në qytet në baza ditore nuk i intereson që gati dy vjet po vuajnë mungesën e autobusëve dhe pritjet e gjata nëpër stacionet e autobusëve, ndërsa tani po vuajnë edhe me Validatorë të rinj të instaluar aktualisht në hyrjet e pasme të automjeteve.

Pas dy-tre muajsh ishin jofunksionalë dhe të mbështjellë me folie, duke shkaktuar turma të paparë në autobusë kur pasagjerët që hynin nga dera e pasme tentonin të shkonin përpara për të paguar me kartën "Shkupi" të validatorëve të vjetër, nga ky muaj. dhe te rejat jane ne funksion. Të paktën kështu thotë JSP “Shkup” në përgjigjet e qytetarëve në faqen e tyre në Facebook, sepse ende nuk ka një njoftim zyrtar për këtë, si dhe për mënyrën e pagesës për validatorët e rinj. Përkundrazi, kërkojnë durim dhe mirëkuptim nga qytetarët sepse së shpejti do të dalin me “material reklamues me udhëzime për përdorimin e sistemit të ri të faturimit, i cili do të vendoset në lokacionet e nevojshme dhe do të publikohet”.

Gjithashtu, në përgjigje të komenteve të qytetarëve, ata thonë se në pajisjet e reja, verifikimi bëhet në pjesën e sipërme të pajisjes, ku ka etiketën “kartelë”, që mund ta paguani me telefon duke telefonuar në numrin 185, dhe se. “Eskopska” nuk mund të përdoret sepse do të hiqet dhe do të kalojë në “Skopje bas” me sistemin e ri të faturimit elektronik. Kjo do të thotë se problemet me transportin publik të qytetarëve jo vetëm do të vazhdojnë, por ata do të jenë të ekspozuar ndaj kostove shtesë.

Nga vapa 10 deri në 15 bie në ditë, njerëzit humbasin në stacionet e autobusëve, në punë, në autobusë

Por ajo që është shqetësuese dhe për të cilën JSP nuk jep shpjegime për pyetjet tona, është se vërtetuesit e rinj shpesh nuk e "lexojnë" kartën ekzistuese "Shkupi", kështu që ata që do të përpiqen të paguajnë me të, dhe validatori do të tregoju atyre gabim, ata mbeten akoma më të shkurtër për një udhëtim. Kjo është, ata paguajnë dy herë për një udhëtim. Shumë pasagjerë janë ankuar për këtë.

Një ditë më parë hipa në autobus në derën e pasme, ishte një nga pajisjet e reja, rrëshqita kartën në të cilën kisha 6 udhëtime, por u shfaq një shenjë "X" që nuk mund të regjistronte udhëtimin. Kam marrë udhëzime nga pasagjerët e tjerë për të shkuar përpara në pajisjen tjetër, se e njëjta gjë u ndodhi atyre. Pasi arrita të shkoja në makinën e përparme dhe kalova kartën te verifikuesi i vjetër, më tregoi se udhëtimi ishte i regjistruar, por që më kishin mbetur edhe 4 udhëtime. Pra, ndonëse më herët është shfaqur “X”, validatori ka regjistruar udhëtimin dhe në fakt kam paguar dy herë për një udhëtim – thotë Irena nga Karposhi.

Ajo shpjegon se më pas shkoi në zyrën e biletave të JSP-së për të raportuar problemin, ku i thanë se kjo po ndodhte, se verifikuesit e rinj nuk ishin rregulluar ende plotësisht, se nuk ishte faji i tyre dhe nuk mund të ndihmonin. saj.

Në kushtet kur duhet të presësh gjatë për një autobus, butonat e shtypjes janë shumë të mëdhenj, brenda është pis dhe të tarifohesh dy herë për një udhëtim është vërtet shumë - komenton Irena.

Në të njëjtën kohë, nga kompania publike nuk ka asnjë paralajmërim për qytetarët që të mos i përdorin kartelat “Skopska” të validatorëve të rinj, edhe pse padyshim e dinë se ekziston një problem i tillë.

Një muaj më parë, JSP njoftoi se Sistemi për lokacion automatik të automjeteve dhe faturim elektronik në autobusët e tyre dhe në autobusët e transportuesve privat është duke u përmirësuar, sipas marrëveshjes me konsorciumin, kompaninë softuerike “Aitoniks Macedonia”. Sipas informacioneve të asaj kohe, validatorët e rinj duhej t'i pranonin biletat si më parë.

Përmirësimi kryhet në tre faza. Aktualisht po punohet në fazën e dytë, në të cilën është instaluar një validator në të gjitha automjetet nga sistemi i ri i përmirësuar. Kjo fazë do të përfundojë deri më 15.9.2024 shtator 15, kur fillon faza e tretë, pra puna paralele e të dy sistemeve, ku validatori i ri do të pranojë plotësisht biletat si në sistemin e vjetër. Faza e tretë do të zgjasë 30-XNUMX ditë, gjatë së cilës do të zbulohen të gjitha mangësitë e sistemit të ri, nëse ka. Më pas është fikur plotësisht sistemi i vjetër, është kyçur edhe validatori i përparmë i sistemit të ri, me të cilin do të përfundojë përmirësimi - njoftuan atëherë nga kompania publike.

Kontrata e lidhur me “Aitoniks Maqedoni” është për dy vite dhe “peshon” 141.600.000 denarë me TVSH, përkatësisht rreth 2,3 milionë euro.

Pse u deshën validatorë të rinj dhe sistem i ri grumbullimi në autobusët e vjetër, të rrënuar, në kushtet kur prioritet për qytetarët është blerja e automjeteve të reja, JSP nuk përgjigjet.

Reduktohet transporti me autobus në Shkup

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 100 DENARË

Video e ditës