
Qytetarët kanë marrë faturat e energjisë elektrike me një pagë mesatare?!
Shumë qytetarë ankohen për faturat e energjisë elektrike, por nga EVN thonë se kanë pasur më pak ankesa se vitin e kaluar. Ata thonë se lexojnë matësat e energjisë elektrike çdo muaj, edhe pse janë të detyruar ta bëjnë këtë 4 herë. Ekspertët, megjithatë, kujtojnë se problemi kryesor është se nuk është gjetur zgjidhje për ngrohjen e popullatës, ndaj ngrohen me energji elektrike.
Redaksia jonë ka marrë ankesa nga disa qytetarë për faturat e larta të energjisë elektrike. Qytetarët ankohen edhe në rrjetet sociale. Ata thonë se kanë marrë fatura me shuma të paarsyeshme të larta. Nga EVN konfirmojnë se kanë mbërritur më pak ankesa, por thonë se janë më pak se e njëjta periudhë e një viti më parë. Sipas EVN-së, leximet e njehsorëve kryhen çdo muaj, përveç në disa raste të jashtëzakonshme.
Rekomanduar
Lexuesi ynë thotë se fatura e saj e fundit ka qenë 8.200 denarë, edhe pse janë vetëm dy, në një banesë prej 40 metrash katrorë.
– E ngroh shtëpinë me inverter që nuk ndizet gjysmën e ditës, kur nuk jemi në punë. Ne nuk gatuajmë çdo ditë. Në apartament jetojmë vetëm unë dhe vajza. Ne as nuk gatuajmë shpesh. Si mund të marr pastaj një faturë për 8.200 denarë? E mëparshmja ime ishte 7.500. Nuk më besohet se kam shpenzuar kaq shumë. Ose diçka nuk shkon me matësat e rrymës ose me leximet – reagon Beti nga Gjorçe Petrov.
Në rrjetet sociale ata ndajnë fatura deri në 12.000 denarë dhe pretendojnë se asnjëherë më parë nuk kanë marrë diçka të tillë. Në komente, një bashkëqytetare ka shkruar se nga 7.000 denarë fatura e saj ka shkuar në 16.000. Ka nga ata që pretendojnë se pagat e tyre janë rreth njëzet mijë denarë, ndonëse thonë se nuk jetojnë në luks. Ata thonë se tani duhet të shpenzojnë të gjithë rrogën për energji elektrike! Qytetarët dyshojnë gjithashtu se energjia elektrike që kanë konsumuar në dhjetor është ngarkuar me faturën më të lartë të janarit. Gjithsesi kushdo mund të kontrollojë faturën e tij dhe në faturë përfshihen kilovat që janë faturuar me çmimin e vjetër deri më 31 dhjetor, si dhe kilovat nga janari që janë faturuar me çmimin e ri.
Nëse qytetarët besojnë se janë ngarkuar shumë, kanë të drejtë të ankohen.
– EVN Home, në shkallë vendi, ka pranuar 1.385 kërkesa për korrigjim të faturës në janar 2025 dhe 898 kërkesa në dhjetor 2024. Vitin e kaluar në të njëjtën periudhë (janar 2024) kompania ka pranuar 1.857 kërkesa për korrigjim të faturës dhe 923 kërkesa në dhjetor 2023. Mesatarisht, në 01/2025 dhe 12/2024 ka rreth 18 për qind më pak kërkesa për korrigjime të faturave në krahasim me 01/2024 dhe 12/2023 – tha EVN për “Sloboden Pechat”.
Por, nga ata nuk morëm përgjigje në pyetjen se si kanë ndryshuar ditët e dhjetorit nga ato të janarit, duke qenë se ka pasur një rritje të lehtë të çmimit të energjisë elektrike nga 1 janari. Konkretisht, çmimi mesatar i energjisë elektrike për amvisëri është rritur për 1 për qind nga 0,92 janari. Në bllokun e parë rritja është 0,68 për qind, në të dytin 0,9 për qind, në të tretin 1,93 për qind, në të katërtin 2,24 për qind dhe tarifa e lirë është 0,9 për qind, njoftoi Komisioni Rregullator i Energjisë (KERK).
Disa nga qytetarët që ndajnë çmimet e larta reagojnë se periudha e leximit ishte më e gjatë se një muaj, duke arritur në 35 ditë. EVN sqaroi se leximet e njehsorëve bëhen çdo muaj nga Ekipet e Shpërndarjes së Energjisë Elektrike, pavarësisht se Ligji për Energjinë, Rregullat e Rrjetit dhe Rregullat e Furnizimit parashohin që leximet e njehsorëve të bëhen katër herë në vit.
– Devijimi nga rregulli i brendshëm i kompanisë për leximin e matësve çdo muaj mund të ndodhë vetëm për arsyet e mëposhtme: përdoruesi mungon (jo në shtëpi apo në objekt), për shkak të parandalimit të ekipeve të leximit, pushimeve vjetore etj. dhe më pas përgatitet një faturë paraprake. Fatura e supozuar nuk nënkupton automatikisht një faturë më të lartë të energjisë elektrike. Mund të përmbajë edhe vlera më të ulëta të supozuara – thotë EVN.
Qytetarët mund të bëjnë edhe raportet e tyre dhe të raportojnë situatën. Por, siç thotë EVN, sipas statistikave të tyre të brendshme, përdoruesit shpesh nuk kanë nevojë të përdorin shërbimin për vetë-raportimin e statusit të konsumit online.
Nuk u gjet asnjë zgjidhje për ngrohjen
Ekspertët theksojnë se problemi kryesor i atyre që marrin fatura mbi 10.000 denarë është se në fakt ngrohen me rrymë dhe se jetojnë në objekte joefikase energjetike. Për gazifikimin flitet prej dekadash, por ka mbetur vetëm një dëshirë boshe. Zbatimi i efikasitetit të energjisë kërkon para.
– Në Evropën Perëndimore, ka ndërtesa të vjetra që kanë arritur të arrijnë kursime energjie prej 90 për qind, domethënë kanë arritur deri në atë pikë sa të jenë ndërtesa pasive. Edhe në Maqedoni ka shembuj të kursimit të energjisë deri në 70 për qind. Ka një shkencë të tërë se si arrihet kjo. Është normale që kjo kërkon investime dhe standardi ynë i jetesës është i ulët dhe qytetarët heqin dorë menjëherë. Por duhet të ekzistojë një fond për efikasitet energjetik, përmes të cilit do të ofrohen stimuj të caktuar, pagesa me këste ose grante - thotë Katerina Petrushevska nga Shoqata e kontrollorëve të licencuar të energjisë.