Nisma civile "NaToçak" u bën thirrje komunave të Shkupit për të përmirësuar sigurinë në trafik

Çiklistët / Foto: Free Press

Kërkesë me shkrim për kryetarët e komunave të Shkupit, përkatësisht drejtorive përgjegjëse për interesin publik dhe kompetencën ligjore që kanë në fushën e planifikimit urban, ndërtimit, rindërtimit të rrugëve dhe rregullimit të regjimit të trafikut, që kanë të bëjnë me problemin e parkimit të paligjshëm, promovimin e shëndetit, në përputhje me nenin 22 të Ligjit për Vetëqeverisje Lokale, i cili padyshim që nuk respektohet sa duhet, ata dërguan sot nga iniciativa civile "Me rrota".

- Në vitet e kaluara kemi qenë dëshmitarë se si Qyteti i Shkupit çliroi dhe rregulloi shumë nga shtigjet për këmbësorë dhe biçikleta në rrjetin primar. Por rrugët komunale janë shumë mbrapa në këtë drejtim. Në mënyrë që shëtitja dhe çiklizmi të jenë të sigurt dhe të rehatshëm, ne u propozojmë komunave në mënyrë të pavarur, në bashkëpunim dhe bashkëpunim të ndërsjellë me Qytetin e Shkupit, të fillojnë menjëherë punën në pesë propozimet që ne japim, të cilat janë brenda fushës së detyrimit të tyre ligjor. theksuar nga iniciativa qytetare.

Gjegjësisht, kërkesat e tyre, siç thonë ata, konkretizojnë problemin me automjetet e parkuara në trotuare, kërkojnë krijimin e një rrjeti të kënaqshëm lokal biçikletash, për të zvogëluar viktimat e trafikut, për të kufizuar shpejtësinë në 30 kilometra në orë për pjesën më të madhe të rrjetit, përveç bulevardeve, ose 20 km në orë ku të gjithë pjesëmarrësit në trafik përdorin të njëjtën korsi, duke ridizenjuar rrugët për siguri më të madhe, parkim të mundshëm, të përballueshëm dhe të sigurt të biçikletave, veçanërisht për ndërtesat e reja, si dhe inkurajimin e këtij lloji të trafikut të shëndetshëm, të gjelbër përmes subvencioneve.

- Pesë pikat synojnë të sigurojnë lëvizjen e qetë dhe sigurinë e të gjitha kategorive të qytetarëve, dhe jo një lëvizje që shkakton revoltë dhe rrezikon jetën e njeriut. Ndërsa në vitet e kaluara është punuar për të përmirësuar infrastrukturën primare të biçikletave dhe këmbësorëve, e cila në kombinim me subvencionet e biçikletave të disa komunave kontribuan drejtpërdrejt në rritjen e numrit të çiklistëve nga viti në vit, rrjeti rrugor lokal nuk arriti të adaptohej me ndryshimet e reja në përdorimin e transportit. fondeve, duke rrezikuar sigurinë e përdoruesve më të rrezikuar të rrugës. Prandaj, "NaToкak" kërkon që propozimet dhe sugjerimet e dhëna të konsiderohen seriozisht dhe të përfshihen në buxhetet komunale, lexon deklaratën dërguar mediave nga iniciativa "Mbi rrota".

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës