Transporti i qytetit është si një rreth vicioz, nuk ka rrugëdalje për më mirë askund
JSP e mbylli vitin e kaluar me 1,5 milionë euro borxh ndaj kompanive private. Nëse kompania nuk ka arritur të paguajë as 69 denarë për kilometër, si mund të pritet që të paguajë shumë më të lartë për individët.
Gjendja katastrofike e transportit urban në Shkup nuk do të ndryshojë së shpejti, sepse nuk mund të ndihmojnë as gjashtë autobusët e rinj që do të sillen në qytet, as përmirësimi i transportit nuk do të ndikohet nga plotësimi i mundshëm i kërkesës së kompanive private për rritjen e çmimit për transportin e kilometrit të kaluar.
Transporti ka nevojë për ndryshime serioze, sepse me vite nuk është bërë asgjë në atë drejtim dhe premtimet që kryetarja aktuale Danela Arsovska i ka dhënë në fushatën parazgjedhore deri më tani nuk janë realizuar. Nuk ka 250 autobusë të rinj miqësorë me mjedisin, nuk ka transport falas dhe as nuk do të ketë deri në fund të mandatit të saj. Dhe nuk janë fajtorë vetëm këshilltarët që nuk kanë votuar për blerjen e autobusëve të rinj, sepse sipas programit "Për një Shkup modern" është dashur të sigurohen me ndihmën e pushtetit qendror dhe partnerëve ndërkombëtarë, dhe jo nga buxheti i qytetit apo borxhi kreditor i qytetit. Këshilltarët nga VMRO-DPMNE dhe koalicioni i tyre nuk votojnë as për futjen e BRT.
Pra, transporti publik i qytetit, i cili ka vite që është lënë të dështojë dhe nuk ka alternativë tjetër në Shkup, tani është i tmerrshëm. Mjete të vjetra, të cilat shpeshherë prishen gjatë drejtimit, numri i vogël i autobusëve, mosrespektimi i orarit, shqetësimet e përditshme të qytetarëve. Askush nuk mund të shkojë më në kohë në punë ose në shkollë dhe në të njëjtën kohë duhet të jetë i përgatitur që në turmat e mëngjesit të paimagjinueshëm në automjete, kur dyert mezi mbyllen dhe autobusët nuk ndalojnë në stacione për shkak të mbipopullimit, nëse arrin të futet, do të duhet të qëndrojë në njërën këmbë dhe të mos marrë frymë.
Por për momentin, autobusët e tillë të JSP “Shkupi” janë e vetmja gjë që u ofrohet shkupjanëve. Për gati gjashtë muaj vozitësit privatë lëvizin kur të duan, në mëngjes, në mesditë dhe as nuk e respektojnë orarin e as obligimet e dakorduara me Qytetin e Shkupit. Dje ata përsëri njoftuan se do të vozisin vetëm pasdite pas orës 17, derisa Këshilli i Qytetit të Shkupit të pranojë rritjen e çmimit për kilometrin e kaluar të transportit. Më pas, ata premtojnë se jo vetëm që do të lëvizin rregullisht, por edhe do të zëvendësojnë autobusët e tyre të vjetër jo-mjedisor, të cilët janë nën të gjitha standardet për transportin publik, me autobusë me ajër të kondicionuar miqësor ndaj mjedisit.
Pas konferencës së djeshme për media të transportuesve privatë, sot ka njoftuar Qyteti i Shkupit dhe sërish fajin ia ka bartur këshilltarëve të VMRO-DPMNE-së.
Transportuesit privatë kanë trafik të reduktuar për shkak të revoltës për mosshqyrtimin e iniciativës së tyre, për të cilën mund të debatohet dhe të vendosë vetëm Këshilli i Qytetit të Shkupit. Ata para disa muajsh i kanë dorëzuar kryetarit të Këshillit të Qytetit të Shkupit, Trajko Slavevski, një kërkesë, e cila sipas Rregullores së Këshillit të Qytetit të Shkupit, është dashur të shqyrtohet menjëherë pa vonesë nga këshilltarët në Këshill. Fatkeqësisht, taktikat e shumicës në Këshill për të krijuar pakënaqësi dhe për të shkaktuar kaos tek qytetarët e qytetit të Shkupit, duke penguar blerjen e autobusëve të rinj ekologjikë dhe tentativën për të rrënuar transportin publik duke mos paguar borxhin ndaj PPS-së prej 8. milionë euro që i ka Qeveria për transportin e studentëve dhe standardin studentor - njoftojnë nga Qyteti dhe kanë kërkuar nga Sllaveski që menjëherë ta vendosë këtë iniciativë në rend dite të seancës.
Por nga aty nuk sqarojnë se kush do t'ua paguajë borxhin kompanive private. Kontrolli i Shtetit gjatë auditimit që ka bërë në JSP ka konstatuar se kompania nuk mund të ofrojë transport cilësor për qytetarët, por ka përcaktuar edhe borxhe të mëdha ndaj transportuesve, pra në fund të vitit 2023 JSP u ka borxh 1,5. milionë euro. Nëse JSP ka dështuar të paguajë as 69 denarë për një kilometër të kaluar, si mund të pritet që të paguajë shumë më të lartë për individët.
Për përkujtim, kontrata me tre grupet e transportuesve privatë është lidhur në maj të vitit të kaluar, pas protestës së transportuesve të “Sloboden vravoz” dhe “Makexpress”, Arsovska ua ndërpreu kontratat dhe i la qytetarët pa autobusë privatë për gjashtë. muaj. Pas disa njoftimeve publike, ajo më në fund ra dakord me privatët dhe lidhi kontrata të reja. Konkretisht, kontrata është lidhur mes JSP-së dhe transportuesve, me të cilat 105 autobusë të tyre janë përfshirë në transport, veçanërisht në linjat që shërbejnë vetëm ata - 23, 45, 61, 63, 73, 9, 11, 11A, 12. , 47A, 55, 19, 20, 22, 52 dhe 54. Ata gjithashtu mburreshin se autobusët modernë ekologjikë do të lëviznin në këto linja, gjë që nuk ndodhi.
Me mënyrën e re të punës dhe standardizimin në transportin publik, qytetarët do të kenë shërbim cilësor dhe në kohë, kurse buxhetet e Qytetit të Shkupit dhe PSSH Shkup do të mbrohen nga keqpërdorimet dhe arbitrariteti që ka qenë praktikë në të kaluarën - PSB. shpallur në atë kohë.
Më pas, për shkak të gjendjes së keqe financiare në të cilën vazhdon të gjendet JSP, transportuesit nuk janë paguar me kohë për shërbimin që u ofrojnë qytetarëve, kështu që qytetarët e Shkupit kanë mbetur edhe një herë pa transport kur kanë pasur nevojë dhe e mora vetëm pasdite, kur autobusët nuk janë aq të zënë.
Pse Arsovska nuk i ndërpret kontratat me transportuesit privatë edhe pse ata nuk e përmbushin obligimin e kontraktuar nuk dihet, sepse Qyteti i Shkupit ndoshta mendon se kjo është një nga pyetjet që nuk meritojnë përgjigje.
E përderisa puna në dëm të qytetarëve kthehet në një “rreth” nga i cili për momentin nuk ka dalje, shumë shpejt do të vijë koha kur Qyteti edhe një herë do t'i ndajë qindra milionë denarë subvencione për kompania e transportit publik, të cilën JSP do ta shpenzojë për paga.
Dhe banorët e Shkupit do të vazhdojnë të presin me padurim kohë më të mira kur do të jenë në gjendje të ngasin një autobus me dinjitet, i cili nuk do të kërcasë, erë erë e keqe dhe nuk do të dështojë, dhe kur ata do të jenë në gjendje t'i besojnë orarit, në vend që të presin një orë për një autobus. Siç qëndrojnë gjërat, ata do të presin deri atëherë.