FOTO | Karikaturat politike më me ndikim që ndryshuan historinë

Karikaturat, Foto: Wikimedia, print screen Instagram

Në këtë ditë festohen karikaturistët – artistë që luftojnë me ngjyra dhe bojë kundër strukturave të pushtetit dhe “autoriteteve” të pranuara përgjithësisht. Karikatura, edhe pse shpesh e inkuadruar si një medium joserioz, ka fuqinë të frymëzojë, transformojë dhe natyrisht të argëtojë. Karikatura politike zbulon, rikrijon dhe më e rëndësishmja, është një përfundim i distiluar dhe lehtësisht i arritshëm për ngjarjet aktuale.

Kjo është përzgjedhja jonë e karikaturave politike më me ndikim në histori

"The Plumb-Pudding in Danger" nga James Giray

Foto: Wikimedia

Me statusin e filmit vizatimor më të mirë politik, "The Plumb-pudding in Danger" (Plum Pudding in Danger) në James Giray është një satirë tipike nga epoka gregoriane. Vizatuar në 1805, karikatura përshkruan perandorin francez Napoleon Bonaparte dhe kryeministri britanik William Pitt si prerja me lakmi e një puding kumbulle në formë bote si një metaforë për betejën e liderëve për pushtet gjeopolitik.

"Karikaturat anti-gjermane" nga Louis Raemaekers

Foto: Wikimedia

Vizatimet antigjermane të holandezit Louis Remakers - ndoshta karikaturisti më me ndikim i epokës së Luftës së Parë Botërore, pati një ndikim të tillë sa qeveria gjermane u përpoq të bënte Holandën të padiste artistin për "rrezikimin e neutralitetit holandez". Ndër karikaturat e tij të diskutueshme është "Për shëndetin, qytetërimin tuaj“! - një kritikë e luftës moderne në të cilën Vdekja dolli për njerëzimin me një gotë plot gjak.

"Më në fund një ushtar i përsosur" nga Robert Manor

Foto: Wikimedia

Botuar në revistën radikale të krahut të majtë The Masses në 1916, Ushtari Përfundimtar i Përsosur Robert Manor tregon një mjek ushtarak entuziast që kryeson një rekrut të madh, pa kokë, një luftëtar ideal për shkak të muskujve dhe mungesës së kokës. Karikatura, midis vizatimeve të tjera të diskutueshme (Art Young dhe H.J. Glintenkamp), i kërkoi US Post të ndalonte dërgimin e revistës, duke përmendur një shkelje të Aktit të Spiunazhit, i cili rezultoi në një betejë ligjore dhe mbylljen përfundimtare të botimit.

"Low" nga David Lowe

Foto: Wikimedia

Në filmin "Rendezvous" të karikaturistit David Lowe, Hitler и Сталин përshëndesin njëri-tjetrin pas pushtimit të përbashkët të Polonisë me fjalë “Tëmëri më i madh në vend? и “Vrasje të përgjakshme ndaj punëtorëve, mendoj?. Kritika cinike e Paktit Nazisto-Sovjetik të vitit 1939 zemëroi Hitlerin, të cilës Lowe iu përgjigj: "Ai nuk dëshiron të anashkalohet. Ideja është se ai është një gomar, gjë që është vërtet e dëmshme".

"Politika e frikës" nga Barry Blyth

Kopertina e karikaturistit Barry Blit nga viti 2008 për The New Yorker me titull "The Politics of Fear" i cili portretizon kandidatin e atëhershëm presidencial Barak Obama me veshje të plotë myslimane i shoqëruar nga gruaja e tij Mishel i veshur me pajisje ushtarake shkaktoi zemërim të tillë sa mijëra lexues u ankuan, ndërsa zëdhënësi i Obamës, Bill Burton e dënoi atë si "të papëlqyeshme dhe fyese". David Remnick"Kjo nuk është një satirë për Obamën - është një satirë për shtrembërimet, keqkuptimet dhe paragjykimet e Obamës," e mbrojti Blythe redaktori i gazetës.

"Mos e humb përsëri" nga Philip Zack

Botuar në Ditën e Fitores në gazetën britanike "Daily Mirror", filmi vizatimor "Mos e humb përsëri" në Philip Zack nga viti 1945 është një thirrje vizuale për paqe, që tregon një ushtar të rraskapitur dhe të plagosur duke ofruar një kurorë dafine me mbishkrimin: "Këtu - mos e humbni përsëri!“Edhe pse e kishte inatosur politikanin tre vite më parë Herbert Morrison me një karikaturë të mëparshme, krijimtaria e shtyu politikanin t'i kërkonte falje Zack-ut dhe të kërkonte leje për ta ribotuar karikaturën si pjesë e fushatës zgjedhore të përgjithshme të Partisë Laburiste të vitit 1945.

"Boss Tweed and the Tammany Ring" nga Thomas Nast

Foto: Wikimedia

I përshëndetur shpesh si "babai i filmave vizatimorë amerikanë", Thomas Nast është më i njohur për veprat e tij në të cilat satirizon politikanin William Magyar "Boss" Tweed и Salla Tamani, makina politike demokratike shpesh e akuzuar për nepotizëm të drejtuar nga Tweed. Duke nënvizuar të ashtuquajturin korrupsion dhe miqësi të Unazës Tamani, Nast vlerësohet se ka ndikuar në perceptimin negativ publik të organizatës, me një mbështetje të konsiderueshme të humbur në zgjedhjet e 1872 në SHBA.

"Gin Lane" nga William Hogarth

Foto: Wikimedia

"Rruga Gjigante" e artistit William Hogarth nga shekulli i 18-të përshkruan një skenë makthi të londinezëve të çmendur nga një gjigant i keq. Në plan të parë, një nënë e dehur e lë fëmijën të bjerë nga krahët e saj, ndërsa një shitës i dehur baladash shet me ironi fletushka me titull "Zonja Zhan Falls". Botuar në mbështetje të Aktit Britanik Gjigant të vitit 1751 - i cili kërkonte të kufizonte konsumimin e pijeve alkoolike - "Rruga gjigante" u shoqërua me një ilustrim të dytë, "Rruga e Birrës", e cila në të kundërt përshkruan njerëz të lumtur dhe të shëndetshëm që me përgjegjësi gëzojnë më pak. pije dehëse.

"Gargantua" nga Honoré Domie

Foto: Wikimedia

"Gargantua" - krijuar nga një karikaturist francez Ndero Domie, një kundërshtar i ashpër i mbretit Louis Philippe në 1831 përshkruan mbretin si mishërimin e një gjiganti nga një roman i shekullit të 16-të nga Francois Rabelais. Të dënuar për "nxitje të urrejtjes dhe përbuzjes ndaj qeverisë së mbretit dhe fyerje të personalitetit të mbretit", botuesit e La Caricature, botimi satirik për të cilin synohej piktura, u ndoqën disa herë penalisht ndërsa Domie u burgos për gjashtë muaj në Paris.

"Bashkohu ose vdis" nga Benjamin Franklin

Foto: Wikimedia

Karikatura e Benjamin Franklin, Join or Die, botuar për herë të parë në The Pennsylvania Gazette në 1754, thekson rëndësinë e bashkimit të kolonive të ndara në atë kohë në vend kundër kërcënimit të ekspansionit francez dhe indianëve. Shpesh citohet si karikatura e parë politike në Shtetet e Bashkuara, piktura ishte shumë e njohur, duke u bërë një simbol i unitetit kolonial dhe lirisë.

"Shtëpia politike që ndërtoi Jack" nga William Hawne dhe George Krukshank

Foto: Instagram - print screen

Karikatura u botua pas masakrës së Peterlo në 1819, në të cilën qindra protestues u mblodhën për të kërkuar reformën parlamentare dhe 15 të tjerë u vranë kur kalorës sulmuan turmën. “Shtëpia politike e ndërtuar nga Jack”, botuar nga satiristi William Hon dhe ilustruar nga George Kruikshank, ishte një traktat radikal që dënonte autoritarizmin e qeverisë britanike.

"Here Ai Comes Tani" nga Herblock

I lindur në vitin 1909, Herbert Lawrence Block - H.bllokimi i ajrit ishte i njohur për ilustrimet e tij therëse që kritikonin politikën amerikane. Ndër karikaturat e tij më të famshme janë ato që e satirizojnë Richard Nixon, njëra prej të cilave, "Here Comes Now", botuar në Washington Post në 1954, portretizon Nixon, në fillim të karrierës së tij politike, duke u zvarritur nga kanalizimet. Thuhet se presidenti i atëhershëm i ardhshëm e anuloi abonimin në gazetë.

FOTO | Juan Mirro ose flirtimi i përjetshëm me subjektivitetin: Unë dua të vras ​​pikturën

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës