KE propozoi rregulla të reja për produktet ekologjike
Komisioni Evropian ka propozuar rregulla të reja sipas të cilave prodhuesit që vendosin etiketa ekologjike në produktet e tyre do të duhet të ofrojnë prova për të justifikuar ato etiketa. Rregullat e reja të propozuara synojnë të parandalojnë praktikën e marketingut të gjelbër manipulues dhe pretendimeve mashtruese.
“Ne gjejmë pretendime mjedisore kudo: bluza që nuk janë të dëmshme për oqeanin, banane neutrale ndaj karbonit, lëngje që nuk dëmtojnë bletët, transport me 100 për qind kompensim për emetimet e CO2, etj. ndonjë provë apo justifikim”, tha nënkryetari ekzekutiv i Komisionit, Frans Timmermans.
Timmermans shton se një praktikë e tillë i vë në disavantazh kompanitë që prodhojnë produkte vërtet të qëndrueshme. Pasoja e mungesës së rregullave të përbashkëta “Shumë evropianë duan të kontribuojnë në një botë më të qëndrueshme me blerjet e tyre, dhe për këtë arsye është e rëndësishme t'u besohet pretendimeve. Me këtë propozim, ne u japim konsumatorëve më shumë besim se diçka që tregtohet si 'jeshile' është me të vërtetë 'jeshile',” shtoi Timmermans.
Sipas propozimit për direktivën, e cila duhet të miratohet nga Këshilli i BE-së dhe Parlamenti Evropian, kompanitë që vendosin etiketa ekologjike në produktet dhe shërbimet e tyre do të duhet t'i mbështesin këto pretendime me prova shkencore dhe do të duhet të jenë në gjendje të jenë të pavarura. verifikuar. Pretendime të tilla do të duhet të verifikohen nga një organ verifikues i autorizuar përpara se të vendosen në produkte.
Një sondazh i kryer nga Komisioni në vitin 2020 zbuloi se 53,3 për qind e pretendimeve të BE-së për pranueshmërinë mjedisore të shqyrtuara ishin të paqarta, të gabuara ose të pabazuara, dhe 40 për qind ishin të pabazuara, transmeton Hina.