Një zakon i thjeshtë ul rrezikun e demencës me 33 për qind

Foto: Profimedia

Demenca është një sindromë e karakterizuar nga përkeqësim progresiv i funksioneve njohëse, si p.sh kujtesa, të menduarit dhe aftësia për të kryer detyrat e përditshme, dhe më së shpeshti shkaktohet nga sëmundjet degjenerative të trurit.

Mosha konsiderohet si një nga faktorët më të rëndësishëm të rrezikut, të cilin ne nuk mund ta kontrollojmë. Megjithatë, disa faktorë si zakonet e jetës së përditshme mund të luajnë një rol të rëndësishëm. Në një farë mënyre, ky është një lajm i mirë. Kjo do të thotë se ne kemi njëfarë fuqie për të marrë kontrollin e shëndetit të trurit tonë.

Sipas hulumtimit që i ndau të anketuarit në pesë grupe, përkatësisht, një zakon mund të zvogëlojë ndjeshëm rrezikun e demencës – ushtrimet fizike. Në këtë kuptim, edhe tejkalimi pak i rekomandimeve të ushtrimeve javore mund të jetë mjaft i dobishëm.

Flas rreth ushtrime për zemrën, mushkëritë, muskujt, të cilat janë të dobishme edhe për trurin.

Krahasuar me grupin e të anketuarve të etiketuar si "më pak të aftë", ata në formë pak më të mirë kishin një rrezik 13 për qind më të ulët të sëmundjes së Alzheimerit... Për më tepër, grupi i mesëm kishte një rrezik 20 për qind më të ulët, grupi tjetër në shkallë kishte një 26 për qind rrezik më të ulët, dhe njerëzit nga "grupi më aktiv fizikisht" që kishin 33 për qind më pak rrezik.

Autorët arrijnë në përfundimin se fitnesi kardiorespirator është i lidhur me një shans më të ulët të demencës dhe me kalimin e moshës së njerëzve, kjo bëhet më e theksuar.

– Hulumtimet kanë treguar se të paktën 150 minuta ushtrime me intensitet të moderuar në javë janë çelësi për shëndetin optimal të trurit ndërsa plakemi. “Më pak është më shumë” ka vendin e vet në raste të caktuara, por tejkalimi i rekomandimeve javore për ushtrime mund të jetë mjaft i dobishëm – thotë për “Parada” neuropsikologia Dr. Jessica Caldwell.

Ajo thotë se për të rinjtë ose ata që kanë qenë fizikisht aktivë në të kaluarën dhe rregullisht në jetën e tyre, ushtrimet deri në 300 minuta ose më shumë ushtrime intensive mund të jenë edhe më të dobishme për trurin. Me kalimin e moshës, rritet edhe ekuilibri midis aftësisë fizike dhe parandalimit të lëndimeve dhe aftësisë së mirë aerobike.

Nga të gjitha llogaritë, ushtrimet janë të dobishme jo vetëm për shëndetin e zemrës, por edhe për trurin.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës