Një shtesë diete mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjes së Alzheimerit deri në 49 për qind

Foto: Profimedia

Nëse njihni dikë me sëmundjen e Alzheimerit, nuk jeni vetëm dhe Organizata Botërore e Shëndetësisë në vitin 2012 e shpalli sëmundjen e Alzheimerit (AB) një prioritet global të shëndetit publik dhe urdhëroi të gjithë anëtarët e saj të veprojnë. kryesisht për të zhvilluar plane veprimi ose strategji kombëtare për të luftuar sëmundjen e Alzheimerit. Sipas OBSH-së, 47,5 milionë njerëz në mbarë botën kanë një formë të demencës dhe vlerësohet se deri në vitin 2050 numri mund të rritet në më shumë se 115 milionë pacientë në mbarë botën.

Edhe pse mjekët ende po përpiqen të kuptojnë sëmundjen dhe të kuptojnë më mirë kurën e mundshme të sëmundjes, hulumtimet kanë treguar se nivelet adekuate të acideve yndyrore omega-3 mund të zvogëlojnë rrezikun e zhvillimit të sëmundjes deri në 49 për qind. DHA ose acidi docosahexaenoic është në fakt acide yndyrore omega-3, të cilat dihet se kanë potencialin për të parandaluar sëmundje të ndryshme si reumatizma, sëmundjet e zemrës, disa forma të kancerit dhe depresionin.

Tani duket se është një parandalim i mirë për sëmundjen e Alzheimerit, sipas një studimi të fundit që shqyrtoi lidhjen midis qelizave të kuqe të gjakut dhe DHA-së dhe sëmundjes së Alzheimerit.

Ndërsa pjesëmarrësit e studimit ishin rreth 65 vjeç dhe nuk kishin demencë, studiuesit zbuluan se ata me nivele të larta të DHA kishin rreth 49 për qind më pak gjasa për të zhvilluar sëmundjen e Alzheimerit.
Është interesante se një studim i ngjashëm u krye 15 vjet më parë, dhe rezultatet më pas treguan se është një shans 47 për qind më i ulët për të zhvilluar sëmundjen nëse keni nivele më të larta të DHA, tha. Dr. William Harris, drejtues studimi.

Ja se si omega-3 DHA ndikon në rrezikun më të ulët të zhvillimit të sëmundjes Alzheimer Dr. Jeff Glad, specialist në mjekësinë integruese.

“Acidet yndyrore omega-3 janë shumë të rëndësishme për parandalimin dhe zbutjen e proceseve inflamatore. DHA do të zvogëlojë rrezikun e zhvillimit të sëmundjes së Alzheimerit duke reduktuar neuroinflamacionin, por edhe duke reduktuar depozitimin e pllakës amiloide-beta në tru, të cilët janë dy faktorët kryesorë që janë përgjegjës për sëmundjen e Alzheimerit. Ai shton se personat që konsumojnë sasi të mjaftueshme të këtij suplementi mund të ulin edhe rrezikun e zhvillimit të kësaj sëmundjeje në familje. Uria shton se ju mund të zvogëloni rrezikun nëse hani ushqime të pasura me acide omega-3 si salmoni, sardelet… Mund të përdorni edhe vaj peshku cilësor.

Studime të shumta kanë konfirmuar se konsumimi i përditshëm i frutave dhe perimeve është i shkëlqyeshëm për parandalimin e sëmundjes Alzheimer, duke përfshirë rekomandimin e boronicave që përmbajnë substanca aktive, përfshirë antocianin, të cilat përmirësojnë kujtesën dhe ulin nivelin e radikalëve të lirë në trup. Acidi folik gjithashtu ka një efekt parandalues ​​dhe burimi më i mirë i tij janë perimet me gjethe jeshile si lakra jeshile, lakra dhe spinaqi. Maja dhe organet e brendshme janë gjithashtu burime të mira të acidit folik. Studimet kanë treguar se njerëzit që hanë peshk me vaj (salmon, ton ose sardele) të paktën tre herë në javë kanë një rrezik më të ulët të zhvillimit të sëmundjes Alzheimer. Rekomandohet lloji i dietës mesdhetare, i cili bazohet në marrjen e sasive të mëdha të frutave, perimeve, drithërave, peshkut, gjelit të detit, pulës dhe pak mish të kuq. Gjithashtu duhet të shmangni alkoolin dhe duhanin, si dhe të merreni me aktivitet fizik të përditshëm për të paktën 30 minuta në ditë. Aktiviteti mendor mund të stimulohet nga leximi, zgjidhja e problemeve, fjalëkryqet dhe nga aktiviteti ose shoqërimi më i mirë dhe më i larmishëm.

Video e ditës