
Ejani të na vizitoni! Bullgaria promovohet në National Geographic dhe 24 Kitchen
Ministria Bullgare e Turizmit ka nisur një fushatë të madhe reklamuese ndërkombëtare në kanalet National Geographic dhe 24 Kitchen, pjesë e The Walt Disney Company LTD dhe Warner Bros. Fushata është të promovojë Bullgarinë si një destinacion për turizmin kongres, kulinar dhe verë.
Rekomanduar
Fushata ka nisur në nëntë vende dhe do të zgjasë deri në fund të prillit. Për Bullgarinë do të dëgjohet në Britaninë e Madhe, Francë, Poloni, Gjermani, Spanjë, Holandë, Serbi, Slloveni dhe Kroaci. Më shumë se 50% e videove do të transmetohen gjatë prime time në programet televizive, thuhet në njoftim. "Telegraf.bg".
"Ky është një hap tjetër në strategjinë tonë për ta paraqitur Bullgarinë si një destinacion me potencial të pasur kulturor dhe kulinar. Vera dhe gastronomia, së bashku me turizmin kongres, janë elementë kyç në zhvillimin e sektorit tonë të turizmit dhe krijimit të përvojave që mbeten në zemrat e vizitorëve. Një ekip nga grupi gjigant televiziv kaloi disa ditë në Bullgari, veçanërisht për këtë partneritet, për të xhiruar dy zona kyçe 30-sekondëshe të turizmit në Mjedis dhe në ICE". takime, ngjarje, konferenca dhe ekspozita).