
Dejan Trpevski: “Partizanska” është kthyer në një rrugë lagjeje me shumë vendkalime për këmbësorë dhe semaforë
Inxhinieri i komunikacionit pohon se një pjesë e sigurisë në komunikacion i takon sistemit arsimor, përkatësisht mungesa e kulturës së komunikacionit në arsimin fillor dhe të mesëm. Trpevski konsideron se ky dëm është i pariparueshëm dhe se gjeneratat që tani po bëhen shoferë janë të privuar nga arsimimi elementar në komunikacion.
Bulevardet synojnë të bartin trafikun nga njëra anë e qytetit në tjetrën, në kohën më të shkurtër të mundshme. Pra, këto nuk janë rrugë ku mund të ndalesh, të parkosh apo të hysh në një oborr. Këto janë rrugë në të cilat duhet të udhëtoni me shpejtësi relativisht më të madhe dhe që lidhin pjesë të caktuara të qytetit. Problemi në rastin konkret të “Partizanskës” është se i është reduktuar rëndësia, gjegjësisht i është deroguar kuptimi dhe rruga është shndërruar në një rrugë të zakonshme lagjeje, me një numër të madh vendkalimesh për këmbësorë, me një numër të madh semaforësh, të cilët e zvogëlojnë shumë shpejtësinë e lëvizjes dhe kjo në vetvete krijon bllokime, thotë inxhinieri i komunikacionit Dejan Trpevski.
Rekomanduar
Ai thotë për Sloboden Pechat se në metropolet e mëdha evropiane, në bulevardë nuk ka pothuajse asnjë vendkalim për këmbësorët, gjë që e bën më të shpejtë kalimin, si dhe shmang pikat fatale, të cilat janë veçanërisht të rrezikshme për këmbësorët.
– Kalimi zgjidhet me nënkalime dhe mbikalime. Sa më shumë pika fatale të kesh në një bulevard, aq më shumë aksidente trafiku ka të ngjarë të kesh. Me uljen e pikëve me fatalitet zvogëlohet edhe numri i aksidenteve në komunikacion. “Partizanska”, si bulevardet e tjera, kërkon investime të mëdha për të rritur sigurinë. Por duhet të themi se siguria nuk përbëhet vetëm nga infrastruktura, por nga shumë pjesë – thotë ai.
Inxhinieri i komunikacionit pohon se një pjesë e sigurisë në komunikacion i takon sistemit arsimor, përkatësisht mungesa e kulturës së komunikacionit në arsimin fillor dhe të mesëm. Trpevski konsideron se ky dëm është i pariparueshëm dhe se gjeneratat që tani po bëhen shoferë janë të privuar nga arsimimi elementar në komunikacion.
– Elementi i tretë i sigurisë në komunikacion është rregullimi penal, gjegjësisht masa parandaluese nën kërcënimin e dënimit. I gjithë ky sistem në vendin tonë është maksimalisht i çrregulluar dhe i gjithë ky sistem nuk mund të funksionojë pa një pjesë më shumë, që është mekanizmi kontrollues në të cilin rolin kryesor e kanë organet e MPB-së - shton Trpevski.
Për ngjarjen fatkeqe të disa ditëve më parë, kur e reja Frosina Kulakova humbi jetën në një aksident trafiku, Trpevski thotë se këtu nuk mund të ndihmonte asnjë arsimim, por vetëm frika nga sanksionet do të kishte luajtur një rol të caktuar në ndalimin e shoferit të pakujdesshëm.
– Nëse dikush vendos të vozisë pa patentë shofer, në atë rast asnjë arsimim nuk do të ndihmojë. Për situatën specifike kam disa informacione se nuk është hera e parë që drejton pa patentë dhe arsimi nuk do të ndihmojë këtu as tani e as më parë. Pra, këtu është ndërtuar një personazh i tillë dhe nuk mund të veprosh me edukim. Infrastruktura është në gjendje të tillë që këtu për momentin ka qenë e pamundur të veprohet, prandaj kërcënimi i represionit është e vetmja gjë që mund të ndihmojë - thotë Trpevski.
Ai propozon që për siguri më të madhe në komunikacion, të gjithë punonjësit e uniformuar të policisë të mbajnë kamera, në mënyrë që të regjistrohet çdo kontroll i qarkullimit dhe në këtë mënyrë të shmangen të gjitha patronazhet dhe tentativat për korrupsion, që padyshim do të çonin në rrugë më të sigurta.