CUK: Gjithsej 1.771 thirrje urgjente në 112

Logoja e Qendrës së Menaxhimit të Krizave

Sipas raportit të Qendrës për Menaxhimin e Krizave, në Thirrjen e Unifikuar të Emergjencës 1.771 në QKM janë bërë gjithsej 112 thirrje urgjente. Prej tyre, 38,34% ishin thirrje “reale” emergjente dhe 61,66% ishin të tjera, të quajtura “telefonata jo emergjente”, të cilat ishin për nevoja të tjera të qytetarëve ose thjesht nuk ishin urgjente.

Me marrjen e këtyre thirrjeve “të tjera” në QKM, shërbimet dhe institucionet që janë për ndërhyrje të menjëhershme çlirohen nga thirrje të tilla joproduktive për ta. Krahas këtyre thirrjeve, KMK merret kryesisht me ato që janë për zgjidhje të kombinuar dhe jo vetëm për angazhimin e një shërbimi, institucioni.

Sipas shpërndarjes sipas natyrës së ngjarjeve, përmes QKM-së, 42,44% e thirrjeve nga 112 në QKM i janë drejtuar Policisë, 36,13% Shërbimit Mjekësor Urgjent, 1,26% zjarrfikësve dhe 0,84% . në AMSM. Në Qendrën e Menaxhimit të Krizave ka pasur 19,33% të thirrjeve “reale” të urgjencës që janë për zgjidhje të kombinuar, të cilat natyrisht së bashku me 61,66% të tjera, “telefonata jo emergjente” (1.138 gjithsej) iu nënshtruan marrjes, përgjigjes dhe përpunim nga operativët në detyrë në Sektorin E-112 në bashkëpunim me Sektorin për Operacione dhe Koordinim në QKM.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës