BRO reagon: Nxënësit e klasës së dytë do të mësojnë për parimet e ndjeshmërisë gjinore, gjithëpërfshirjes dhe ndërkulturës dhe të mendojnë në mënyrë kritike

Foto: Shtypi i Lirë / Riste Pejovski

Pas raportimeve në disa media se sipas planprogrameve të reja për arsimin fillor, fëmijët në klasën e dytë do të mësojnë për identitetet, Byroja e Zhvillimit të Arsimit (ZZR), e cila së fundmi ka publikuar planprogramet për klasat e dyta dhe të pesta, reagon se informacione të gabuara janë. duke u publikuar. BRO thotë se fokusi është në standardet kombëtare dhe jo në rezultatet e të nxënit të specifikuara përmes standardeve të vlerësimit në secilën kurrikulë individuale.

– Standardet kombëtare përbëhen nga njohuritë, aftësitë dhe qëndrimet, pra vlerat e bazuara në tetë fusha të kompetencave kyçe për të mësuarit gjatë gjithë jetës që nxënësit duhet të fitojnë deri në fund të arsimit fillor. Në procesin arsimor, çdo lëndë në çdo klasë, si dhe aktivitetet jashtëshkollore në shkollë, merr pjesë, sipas moshës së nxënësve dhe specifikave të lëndës, në përvetësimin e atyre kompetencave. Në çdo planprogram të një lënde të caktuar, saktësohet se çfarë duhet të mësojë nxënësi në atë lëndë në klasën e caktuar. Kjo shihet përmes rezultateve të të nxënit dhe standardeve të vlerësimit të përshkruara në kurrikulë, thekson Byroja.

Nëse shikoni kurrikulat për klasën e dytë, sqaron BRO, në standardet e vlerësimit dhe aktivitetet e ofruara, mund të njihen më drejtpërdrejt tre parimet kryesore të Konceptit të ri: parimi i ndjeshmërisë/barazisë gjinore, parimi i gjithëpërfshirjes dhe parimi i ndërkulturës.

- Për shembull, në kurrikulën e shoqërisë së klasës së dytë (faqe 6-10), shprehet rezultati mësimor i mëposhtëm: "Nxënësi do të zhvillojë një ndërgjegjësim për respektimin e dallimeve bazuar në gjini, gjuhë dhe mundësi", që pritet të arrihet. nëpërmjet standardeve specifike të vlerësimit (p.sh.: "Njeh situata të arritjeve të pabarabarta me djemtë dhe vajzat në shkollë." dhe "Jep shembuj të respektimit dhe mosrespektimit të dallimeve në kontekste të ndryshme.") dhe një sërë aktivitetesh të përshtatshme për moshën e ofruar nga nxënësit, të cilat u mundësojnë vetë nxënësve të nxjerrin përfundime në lidhje me barazinë gjinore, tregon BRO.

Byroja, së bashku me Ministrinë e Arsimit dhe Kulturës, apelon që të mos pranohen dhe përhapen lajme të rreme, të cilat, siç shton, “janë pjesë e përditshmërisë në vendin tonë” dhe u bën thirrje “të gjithë të interesuarve të kërkojnë informacionin përkatës nga ekipet e ekspertëve të institucioneve kompetente në vend që ta interpretojnë apo transmetojnë vetë.” statuset nga rrjetet sociale”.

- Kjo është arsyeja pse një nga qëllimet kryesore të kurrikulave dhe metodave të reja të mësimdhënies është t'i mësojë studentët që në moshë të re të mendojnë në mënyrë kritike kur marrin dhe përpunojnë informacionin, në vend që të besojnë çdo informacion që dëgjojnë, pavarësisht nëse ai është me qëllim të mirë. ose të vendosura me qëllim të keq. Në këtë mënyrë, arsimi fillor do t'u mundësojë qytetarëve të ardhshëm të rritur që të jenë më rezistent ndaj manipulimeve politike apo llojeve të tjera, sipas Byrosë për Zhvillimin e Arsimit.

 

Video e ditës