Brazili fundos aeroplanmbajtësen e ndryshkur në Sao Paulo, aktivistët mjedisorë paralajmërojnë për ndotjen detare
Aeroplanmbajtësja e harxhuar Sao Paulo është fundosur në Oqeanin Atlantik në brigjet e saj verilindore, tha marina e Brazilit, pavarësisht paralajmërimeve nga ambientalistët se anija franceze e ndryshkur e ndërtuar në vitet 1960 do të ndotte detin dhe zinxhirin ushqimor detar.
Anija prej 32.000 tonësh ishte në rrugë për tre muaj pasi Turqia e ndaloi hyrjen në ujërat e saj territoriale sepse përbënte një rrezik mjedisor, kështu që anija u tërhoq përsëri në Brazil.
Transportuesi u fundos dje në një mënyrë "të planifikuar dhe të kontrolluar", e cila "shmangoi humbjet logjistike, operacionale, mjedisore dhe ekonomike për shtetin brazilian", tha marina në një deklaratë.
Trupi i anijes “São Paulo” është zhytur në ujërat braziliane 350 kilometra nga bregu, ku deti është 5.000 metra i thellë. Vendi u zgjodh për të zbutur ndikimin negativ në peshkim dhe ekosisteme, tha Marina.
Prokurorët federalë dhe Greenpeace i kërkuan qeverisë braziliane të ndalonte fundosjen, duke thënë se ishte toksik për shkak të materialeve të rrezikshme, duke përfshirë nëntë tonë asbest të ngulitur.
Aeroplanmbajtësja e klasit Clemenceau u përdor nga Marina Franceze për gati katër dekada dhe mund të mbante 40 avionë.
Eksperti ushtarak Pepe Rezende thotë se aeroplanmbajtësja u ble nga marina braziliane për vetëm 12 milionë dollarë në vitin 1998, por nevojiteshin 80 milionë dollarë për ta rinovuar, gjë që nuk u bë kurrë.
Pasi transportuesi u hoq nga përdorimi, kompania turke e riciklimit të anijeve Sök Denizcilik Tic Sti e bleu bykun për 10,5 milionë dollarë, por iu desh ta kthente përtej Atlantikut pasi autoritetet turke e ndaluan anijen të hynte në porte.
Marina braziliane tha se i kishte kërkuar kompanisë të riparonte transportuesin në një kantier detar brazilian, por pasi një inspektim tregoi se ekzistonte rreziku i fundosjes, marina e ndaloi anijen të hynte në portet braziliane. Pas kësaj, u vendos që anija të fundoset në det të hapur.