"Vëllezërit Miladinov" në mesin e 5.000 shkollave me klasa sipas programit IB, nga ky vit dhe me një certifikatë autorizimi

Foto: aerodrom.gov.mk

Mësimi ndërveprues që kapërcen kufijtë e arsimit tradicional, këmbëngul në një studim të plotë të disiplinave të ndryshme, ndërsa thekson marrëdhëniet e tyre të ndërlidhura dhe promovon një pamje holistike të dijes. E tillë është qasja ndaj mësimit ndërkombëtar Programi IB (Bacalaureate Ndërkombëtare) ku morën pjesë pothuajse 500 nxënës në shkollën fillore "Braka Miladinovci" në komunën e Shkupit Aerodrom.

Filloi të aplikohej në vitin 2013, dhe në fillim të këtij viti shkollor shkolla mori një vërtetim për punë të autorizuar sipas standardeve dhe metodologjisë IB që i lejon asaj të përdorë burimet e këtij programi modern arsimor i cili zbatohet në rreth 5.000 shkolla në më shumë se 150 vende.

- Shkolla jonë është pjesë e komunitetit IB së bashku me rreth 5.000 shkolla të tjera në botë dhe me certifikatën e autorizimit që ka marrë ka një mundësi unike për të komunikuar dhe bashkëpunuar me të gjithë ata. Isshtë çertifikuar për të punuar sipas standardeve të IB dhe filozofisë së IB, si dhe për të përdorur burime IB, që do të thotë se shkolla ka qasje në një numër të madh të materialeve dhe botimeve të IB, të tilla si manuale dhe udhëzues të ndryshëm, standarde dhe praktika në IB Gjithashtu, mësuesit dhe menaxhmenti i shkollës kanë mundësi të ndjekin trajnime të ndryshme për zhvillim profesional që janë në dispozicion vetëm për shkollat ​​që janë pjesë e IB, Toni Dimov, drejtor i shkollës fillore "Braka Miladinovci" tha për MIA.

Pas tetë viteve të zbatimit të suksesshëm të IB, fillimisht në klasë dhe më pas në mësimin e lëndës, ai thotë se përparësitë e programit janë që mësimi përqendrohet te studenti dhe zhvillimi i tij si një person i plotë. Studentët jo vetëm fitojnë njohuri, thotë Dimov, por gjithashtu zhvillojnë profile studentore dhe qasje mësimore të ofruara nga IB - përpiquni të zhvilloni këto profile, dmth të jeni studiues dhe mendimtarë, parimor, të kujdesshëm, të ekuilibruar, kurioz për njohuritë, komunikues, të hapur, të rrezikoni dhe të jetë në gjendje të vetë-analizojë.

- Ata gjithashtu zhvillojnë aftësi të të mësuarit, të tilla si organizative, bashkëpunuese, komunikimi, aftësi kritike dhe krijuese të të menduarit, informacion dhe shkrim-lexim mediatik tha drejtori i shkollës që ka 491 nxënës në 23 klasa - 14 në klasë dhe nëntë në mësimdhënie lëndore, të gjithë të përfshirë në programin IB.

Kjo qasje e të mësuarit njeh ngjashmëri me konceptin e ri që Ministria e Arsimit dhe Shkencës planifikon të prezantojë nga viti i ardhshëm shkollor, në klasën e parë dhe të katërt. Nga ato që ai ka deri më tani si informacion në lidhje me konceptin, i cili gjithashtu është i përqendruar në marrjen e njohurive dhe aftësive thelbësore dhe lidhjen e disiplinave, Dimov beson se ka ngjashmëri me programin IB, por, ai thotë se nuk mund të thotë asgjë më specifike për krahasimi.

Shkolla është në kontakt të vazhdueshëm me selinë e Fondacionit Ndërkombëtar të Arsimit IB me seli në Gjenevë, themeluar në 1969, dhe prej andej, thekson Dimov, një vlerësim bëhet çdo tre vjet..

Programi ndërkombëtar arsimor IB ndiqet nga mbi një milion studentë në të gjithë botën. Ai përfshin tre programe të përgjithshme - për mësimdhënie në klasë (nga 3 në 12 vjet), për mësimdhënie lëndore (nga 11 në 16 vjet) dhe një program diplome (për studentë nga 16 në 19 vjeç).

Video e ditës