Bochvarski shpalli tender për hekurudhën drejt Bullgarisë, seksioni Kriva Pallankë - Deve Bair

Ndërtohet hekurudha Kumanovë – Beljakovcë/Foto: Qeveria e RSM

Hekurudha nga Kumanova në Beljakovcë po ndërtohet intensivisht, autoritetet janë të kënaqur me dinamikën. Ministri i Transportit dhe Lidhjeve Blagoj Boçvarski, ai i Punëve të Brendshme, Oliver Spasovski dhe drejtori i JP ŽRSM, Zoran Trifunovski, sot kanë inspektuar punën në ndërtimin e hekurudhës në vendbanimin e Kumanovës “Pero Çiço”.

Ndërtimi i fazës së parë, përkatësisht i pjesës nga Kumanova deri në Beljakovcë, deri në 31 kilometra, kap vlerën e 40 milionë eurove.

Ndërtimi i hekurudhës nga Kumanova në Kriva Pallankë dhe në fazën tjetër deri në kufirin me Republikën e Bullgarisë është një investim prej mbi 700 milionë euro. Bochvarski tha se ky është një investim serioz dhe rëndësia e Korridorit 8 si pjesë e rrjetit evropian të transportit, ndërtimi i kësaj hekurudhe është parakusht për zhvillim të qëndrueshëm ekonomik për vendin dhe rajonin dhe BE-ja ka përfshirë korridorin në harta e korridoreve evropiane.

- Vizita e sotme në këtë seksion të parë së bashku me ministrin Spasovski dhe drejtorin është dëshmi se sa e rëndësishme është kjo hekurudhë, jo vetëm si investim për Qeverinë, por si projekt kapital që do të mundësojë një kontribut të madh social për qytetarët, për ekonomisë dhe për mbarë vendin, tha Boçvarski dhe u shpreh i kënaqur me dinamikën e realizimit të projektit. Siç theksoi ai, realizimi është 44 për qind dhe pritet të përfundojë deri në afatin, tetor 2024.

Për fazën e dytë, nga Beljakovca në Kriva Pallankë, janë investuar 155 milionë euro për ndërtimin e 34 kilometrave hekurudhë të re. Në atë pjesë, siç theksoi ai, shumica e sfidave janë tejkaluar dhe po punojmë me një progres të mirë prej 12 për qind.

- Ajo që mund të njoftoj nga këtu është se kjo hekurudhë do të funksionojë deri në fund të vitit të ardhshëm, me të cilën do të përfundojë edhe pjesa e parë. Procedura e tenderit për fazën e tretë nga Kriva Pallanka deri në kufirin me Bullgarinë është në fazën përfundimtare. Deri në fund të vitit presim që të shpallet procedura e tenderit për zgjedhjen e kontraktorit për pjesën më komplekse të hekurudhës, fazën e tretë nga Kriva Palanka në R. Bullgaria, tha Bochvarski.

Ai pret zhvillim të shpejtë dhe rritje ekonomike për kompanitë, tha se e kupton skepticizmin për ndërtimin e hekurudhave, duke theksuar se janë projekte komplekse.

"Ne jemi duke i sanuar të gjitha anomalitë dhe dobësitë që janë shfaqur në të kaluarën gjatë ndërtimit të hekurudhave, korridoreve hekurudhore, që sot ta realizojmë projektin më të madh deri më tani prej 200 milionë euro dhe është duke u realizuar", tha Boçvarski.

Ministri theksoi se është formuar komisioni i përzier i Maqedonisë së Veriut dhe Serbisë, i cili ka filluar të punojë për planet për ndërtimin e një hekurudhe të shpejtë nga Beogradi në Shkup me degëzim në aeroportin e Shkupit, rehabilitimin e një pjese të jugut. Korridori 10 nga Negotino në Nogaevci ka përfunduar.

- Kuvendi tashmë e ka miratuar Ligjin për liberalizimin e komunikacionit hekurudhor, proces me të cilin presim të hyjnë operatorë të rinj që do të lëvizin në hekurudhat e Maqedonisë dhe me gjithë këto projekte dhe masa po japim një kontribut të fuqishëm në krijimin e Një sistem i ri hekurudhor që do të zhvillohet paralelisht me hekurudhat e tjera në rajon, tha ministri.

Bochvarski përkujtoi se në korridorin 8 po intensifikohen investimet në infrastrukturën rrugore: zgjerimi i korsisë së tretë nga Kriva Pallanka deri në Deve Bair, autostrada Rankovce deri në Kriva Pallankavë, faza përfundimtare, bypass-i Kumanovë-Stratcin dhe unaza e Kumanovës. me urën si dhe "Iskrin Most" janë përfunduar.". Në këtë rajon janë rehabilituar rrugët tjera rrugore dhe siç tha Bochvarski, nga i neglizhuari, rajoni verilindor tani ka infrastrukturë moderne.

- Aktiviteti ynë në terren vazhdon, po bëjmë presion të fortë për një realizim më të shpejtë dhe sot mund të them se do të kemi një rekord të ri në realizimin e investimeve kapitale të Qeverisë, sepse tashmë e kemi tejkaluar vitin e kaluar që ishte 465 milionë euro. , këtë vit tashmë është tejkaluar, deri në fund të vitit të ardhshëm pres një nivel edhe më të lartë, që do të jetë domethënës për qytetarët dhe shtetin, tha Boçvarski.

Drejtori i NP ŽRSM, Zoran Trifunovski, tregoi se lokacioni ku bëhet prezantimi është në kilometrin e dhjetë.

- Me kontraktorët kemi arritur në 44 për qind të performancës. Këtu është ndalesa "Pero Chicho" ka tre stacione për në Beljakovce. Do ta arrijmë afatin e planifikuar për ndërtimin e LOT 1, tha Trifunovski.

Ai pret që ndërtimi i dy Loteve të mbetura të ecë me dinamikë të mirë, me tenderin e ri për përzgjedhjen e kontraktorit dhe përfundimin e tre loteve. Për një pjesë të ndërtimit të këtij seksioni në Kumanovë, Trifunovski tha se shpronësimi ka përfunduar tërësisht, ai theksoi se bashkëpunojnë me qytetarët në vendet ku kalon seksioni, prioritet i është dhënë mjedisit. Në këtë pjesë, siç theksoi ai, do të ketë mbrojtje të shëndoshë, një nënkalim për nevojat e popullatës vendase, që do të përfitojë në të ardhmen.

"Kjo është një sfidë e madhe, një investim i madh që nuk është bërë më parë në vend", tha Trifunovski.

Dhe pret që të fillojë puna për projektin me Serbinë dhe këmbën deri në aeroport, duke theksuar se nga ky projekt kapital do të përfitojnë qytetarët.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës