Një bankë në Itali pranon si kolateral djathin parmixhano për një kredi

Foto: Instagram/parmigianoreggiano

Mund të tingëllojë e pabesueshme, por që në vitin 1953, një bankë rajonale italiane filloi të merrte një garanci të pazakontë për kreditë e biznesit të vogël: byrekët gjigantë me djathë parmixhano – Parmigiano Reggiano – shkruan Politika. Byrekët me parmixhan ruhen në kasaforta me ajër të kondicionuar derisa prodhuesit e vegjël të shlyejnë kredinë.

Siç shpjeguan për mediat italiane në këtë bankë, për disa mund të jetë absurde, por për ta ka edhe kuptim sepse ai produkt cilësor zgjat shumë, dhe çmimi i tij vetëm rritet me kalimin e kohës. Kjo thuhet të jetë jashtëzakonisht e rëndësishme për fermerët punëtorë të qumështit në rajonin Emilia Romagna të Italisë veriore.

Siç raportoi Forbes në vitin 2015, përveç mbajtjes së djathit si kolateral për kredinë, banka e mban djathin në kasaforta të posaçme me ajër të kondicionuar për kohëzgjatjen e kredisë. Në të njëjtën kohë, prodhuesit kursejnë në kostot operative dhe banka përfiton nga fitimi i disa njohurive për këtë industri të rrezikshme.

Parmixhani është një djathë i fortë, me kokrra të qumështit të lopës me një aromë të fortë. Ajo është e vjetëruar për të paktën 12 muaj dhe ndonjëherë deri në 36 vjet. Sipas ligjeve strikte të prodhimit, emri Parmigiano Reggiano i referohet një lloji specifik djathi parmixhano të prodhuar në Itali sipas ligjeve strikte të prodhimit. Ky djathë e ka origjinën nga qyteti i Parmës, pas së cilës ka marrë emrin. Që nga viti 1996, sipas ligjeve italiane, i është dhënë statusi i treguesit gjeografik të mbrojtur të Bashkimit Evropian.

Vlera e një byreku 36 kilogramësh djathë është afërsisht nga 900 deri në 1.500 dollarë, gjë që shpjegon arsyen pse banka ka qenë e interesuar për të dhënë kredi për prodhuesit në këtë mënyrë gjatë gjithë këtyre viteve. Por ata theksojnë se nuk ka qenë gjithmonë kaq e thjeshtë dhe ka pasur shumë situata të paparashikuara si dhe investime nga të dyja palët.

Parmixhani italian është një nga djathrat më të famshëm në botë, i cili gjithashtu çon në falsifikime të shumta. Vitin e kaluar, prodhuesit njoftuan se kishin gjetur një mënyrë të re për të mbrojtur produktin e tyre. Shoqata e Konsorciumit Parmigiano Reggiano tha se ka nisur mikroçipet në deklaratë si një mënyrë për të luftuar konkurrencën.

Siç raportojnë mediat, nën mbrojtjen e posaçme të përcaktuar nga Bashkimi Evropian, Parmigiano Reggiano është i vetmi lloj djathi në Evropë që mund të quhet parmixhano dhe duhet të prodhohet në veri të Italisë.

Shoqata shpreson të mbrojë markën e saj me teknologjinë e re. Mikroçipet kanë madhësinë e një kokrre kripe dhe futen në etiketat që gjenden në lëkurën e djathit. Çipat mund të skanohen me një kod QR ushqimor.

Kryetari i shoqatës, Nicola Bertinelli, tha se falë etiketave dixhitale të sigurisë në byrekët e djathit, tashmë prodhuesit mund të garantojnë cilësi për konsumatorët.

- Që nga themelimi i saj në vitin 1934, shoqata jonë është përpjekur të mbrojë produktin e saj nga konkurrenca që nxjerr produkte të ngjashme në treg, dhe nuk i plotëson kriteret tona strikte lidhur me mënyrën e prodhimit dhe origjinën - tha Bertinelli.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 100 DENARË

Video e ditës