Arsovska në një përpjekje të re për të blerë autobusë, edhe pse Këshilli e refuzoi atë "qindra herë".

Danela Arsovska / Foto: Free Press - Dragan Mitreski

Në planin zhvillimor për transport publik, Qyteti i Shkupit ripropozon gjithçka që lidershipi aktual nuk ka arritur të bëjë në mandatin dyvjeçar e gjysmë, sepse plani asnjëherë nuk ka marrë mbështetje nga shumica në Këshill.

Në mesin e vitit 2024, Qyteti i Shkupit propozon plan zhvillimor për transportin publik në qytet për periudhën deri në vitin 2026. Qëllimi, siç thuhet në propozimin, të cilin këshilltarët bashkiakë nuk e kanë deklaruar ende në seancën e caktuar për të enjten, është të sigurohet ndërtimi i një sistemi efikas të transportit urban, me qëllim rritjen e numrit të udhëtarëve të transportuar, produktivitetit dhe punës së transportit. të transportuesve.

Kjo, sipas kryetares Danela Arsovska, e cila është propozuese e planit zhvillimor, ndër të tjera do të rezultonte me zvogëlimin e kohës së udhëtimit, disponueshmërinë e transportit publik, përmirësimin e informacionit për përdoruesit e transportit të udhëtarëve në linjë, si dhe përmirësimi i transportit taksi.

Edhe qyteti i Shkupit kërkon autobusë të rinj dhe futjen e BRT: A ka plan në cilin drejtim do të zhvillohet transporti urban?

Plani zhvillimor i propozuar tregon aktivitetet që do të ndërmerren në periudhën e ardhshme trevjeçare në transportin publik në Shkup për të përmbushur nevojat e qytetarëve.

Qyteti i Shkupit do të vazhdojë me reformimin e transportit me autobus dhe do të fillojë me sukses rinovimin e flotës së JSP Shkup me autobusë të rinj ekologjikë.

Po bëhet një studim për një rrjet të ri linjash me të cilin do të kemi një rrjet optimal sipas nevojave të përdoruesve të transportit publik.

Do të vijojë rinovimi i pajisjeve urbane në stacionet dhe terminalet e autobusëve, me tipizimin teknik, vizual dhe estetik në të njëjtën kohë, si dhe përmirësimi i sistemit të informacionit për përdoruesit e transportit të pasagjerëve në linjë, i cili synon ofrimin në kohë dhe të saktë. informacione për linjat dhe oraret e udhëtimit deri te shfrytëzuesit e fundit - udhëtarët - thuhet në sqarimin e planit të dorëzuar në Këshillin e Qytetit të Shkupit.

Në këtë drejtim, Qyteti i Shkupit planifikon të blejë 250 eko autobusë të rinj dhe të riorganizojë rrjetin e linjave të autobusëve në tre vitet e ardhshme, për shkak të futjes së rrjetit të ri të linjave. Deri në vitin 2026, qyteti planifikon të përmirësojë infrastrukturën rrugore të trafikut në linjat e linjave, si dhe rregullimin dhe mirëmbajtjen e terminaleve të autobusëve dhe rinovimin e pajisjeve urbane në stacionet e autobusëve.

Sa i përket taksistëve, ai propozon subvencionimin e kompanive taksi që do të blejnë automjete miqësore me mjedisin, diçka që edhe pse ka qenë disa herë në rendin e ditës së seancave të Këshillit, ende nuk ka marrë dritën jeshile nga këshilltarët.

Qytetarët presin autobus në stacionet e dëmtuara, ndonjëherë pa strehë dhe stola

Dhe e gjithë kjo, siç thuhet në planin zhvillimor, do të financohej nga buxheti i Qytetit të Shkupit, nga grantet, nga BERZH, por edhe nga kreditimi. Gjëja më interesante është se financimi do të realizohej edhe nga të hyrat vetanake të JSP “Shkupi”, një ndërmarrje, punëtorët e së cilës disa herë protestuan për shkak të mospagesës së pagave dhe e cila vazhdimisht operon me humbje dhe me subvencione të rregullta të mëdha nga Qyteti i Shkupi.

Me fjalë të tjera, Qyteti i Shkupit po ripropozon gjithçka që lidershipi aktual nuk ka arritur të bëjë në mandatin e tij dyvjeçar e gjysmë, sepse asnjëherë nuk ka marrë mbështetje nga Këshilli për atë që është planifikuar.

Mirëpo, mesa duket kryetarja e komunës nuk po dorëzohet, ndaj në seancën e ardhshme, krahas këtij plani zhvillimor, shanset për pranimin e tij të jenë minimale, propozoi sërish në rend dite vendimin për dhënien e pëlqimit për lidhjen e marrëveshjes për zbatimin e Projekti për transport të shpejtë me autobus në qytetin e Shkupit dhe vendimi për huazim të brendshëm afatgjatë të qytetit për blerjen e autobusëve eko.

JSP planifikon të blejë 100 autobusë për rreth 65 milionë euro, por nuk dihet se kush do t'i paguajë

Këto dy propozime janë refuzuar pafundësisht nga shumica e këshilltarëve, pra janë të papranueshme për këshilltarët nga VMRO-DPMNE dhe koalicioni, të cilët janë më të shumtët në këshillin e qytetit. Duke marrë parasysh padurimin ekzistues mes tyre dhe Arsovskës, është më se e qartë se dy propozimet do të mbeten vetëm në letër.

Ndërkohë qytetarët ankohen vazhdimisht për autobusët jo të rregullt dhe transportin e keq të qytetit, por reagimet e tyre nuk i dëgjon askush.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës