Angelov: Këtë vit 11 persona kanë pësuar lëndime të rënda nga skuterët elektrikë, dobësia ligjore është se ato janë lehtësisht të aksesueshme për fëmijët

Grua me skuter elektrike në sheshin Maqedonia në Shkup / Foto: EPA-EFE / GEORGI LICOVSKI

Dobësia ligjore e skuterëve elektrikë të cilët së fundmi janë vënë në përdorim është se ato janë lehtësisht të aksesueshme për fëmijët edhe më të vegjël se ai i paraparë me ligj, thotë drejtori i Qendrës për menaxhim me kriza, Stojançe Angelov.

QKM-ja u bëri thirrje institucioneve kompetente që të marrin pjesë në takimet koordinuese, për të rënë dakord për përdorimin dhe dhënien me qira të skuterëve elektrikë në mënyrë që të zvogëlohen rreziqet shëndetësore dhe të mbrohet siguria e drejtuesve të mjeteve dhe përdoruesve të tjerë të rrugës.

Ai tha se deri në maj të këtij viti janë lënduar 11 persona, dy prej tyre me lëndime të rënda fizike, pjesa tjetër me lëndime fizike. Përveç drejtuesve të skuterëve elektrikë, të lënduar kanë mbetur edhe përdorues të tjerë të rrugës, kryesisht këmbësorë. Në vitin paraprak 2022, sipas evidencës së MPB-së, janë lënduar 49, prej tyre tetë me lëndime të rënda trupore, 41 me lëndime trupore. Në vitin 2021 vuajtën 30 persona.

Ne nga QKM mbajtëm dy takime koordinuese. Përveç përfaqësuesve të QKM-së, morën pjesë edhe përfaqësues nga Ministria e Brendshme dhe Ministria e Transportit dhe Lidhjeve. Fatkeqësisht, përkundër ftesave formale, disa institucione nuk kanë ardhur në takime koordinuese, si Sektori për komunikacion i qytetit të Shkupit, kompania tregtare “Bin Bin”, JP City Parking dhe Këshilli Republikan për Siguri në Komunikacionin Rrugor. Shpresoj se ata do të vijnë në një nga takimet e ardhshme koordinuese për të diskutuar për rreziqet që dalin nga përdorimi i skuterëve elektrikë, tha Angelov në konferencën për media.

Në takimet koordinuese të KKM-së, u theksua se përveç aspekteve pozitive të përdorimit të skuterëve elektrikë, ka edhe rreziqe, të cilat, siç theksoi Angelov, janë rritur pasi janë lëshuar në qarkullim 500 skutera elektrike me qira. . Ai tha se dobësia ligjore është se skuterët mund të përdoren pa leje dhe se askush nuk i kontrollon përdoruesit mes tyre dhe fëmijëve dhe nëse i dinë rregullat e komunikacionit. Për Angelovin, kufiri i moshës është gjithashtu dobësi, sepse fëmijët e moshës 14 vjeçare janë pjesëmarrës të barabartë në trafik. Ai tha se ndodh që edhe fëmijët më të vegjël të përdorin skuter dhe u bëri thirrje prindërve që të kenë kujdes, pasi fëmijët e tyre të mitur mund të përdorin skuter me qira.

Këto me qira janë lehtësisht të disponueshme për të gjithë, madje edhe të rriturit, veçanërisht fëmijët janë të pambrojtur, disa prej tyre nuk dinë të funksionojnë, disa nuk kanë aftësi të mjaftueshme për të përdorur skuterat elektrike. Një person që drejton një skuter elektrik me shpejtësi prej 25 kilometrash në orë në një aksident mund të pësojë lëndime të rënda trupore dhe madje edhe lëndime të rrezikshme për jetën, tha Angelov.

Ai paralajmëroi se disa shoferë përdorin edhe kufje dhe mund të vënë veten dhe përdoruesit e tjerë të rrugës në rrezik. Për të është e diskutueshme që disa nga drejtuesit e mjeteve nuk mbajnë kaskë mbrojtëse. Ai u bëri thirrje mediave që këtë temë ta zhvillojnë publikisht, ta debatojnë.

Siç tha Angelov në konferencën për media, në një referendum në Paris, 90 qytetarë janë deklaruar kundër përdorimit të skuterëve elektrikë të marrë me qira, sepse kanë krijuar çrregullime dhe kanë reduktuar sigurinë e vetë shoferëve dhe të pjesës tjetër të qytetarëve. Në një vit, siç ndau ai informacion, në Paris vdiqën tre shoferë dhe u plagosën 460 persona. Ai u bëri thirrje institucioneve kompetente që të nisin një fushatë për përdorimin korrekt të skuterave elektrike, pasi numri i përdoruesve është në rritje dhe shtoi se si QKM nuk kanë asnjë kundërshtim për përdorimin e tyre, por kërkojnë që ato të përdoren në përputhje me rregulloret ligjore. .

Sipas ligjit, drejtuesit e skuterëve elektrikë mund të lëvizin në një shteg biçikletash ose, nëse nuk ka, atëherë në një shteg ose sipërfaqe tjetër në korsinë e djathtë me shpejtësi 25 kilometra në orë, ku kalojnë këmbësorët, shpejtësia e lëvizjes nuk duhet të kalojë. gjashtë kilometra në orë. Drejtuesit duhet të mbajnë një helmetë sigurie, të veshin jelek reflektues gjatë natës, nuk mund të sjellin kafshë.

Pyetja e parë që bëjmë është nëse ligji është mjaftueshëm i mirë, nëse është i sigurt që një fëmijë 14 vjeç të ketë të drejtë të drejtojë një skuter elektrik me shpejtësi 25 km, sa janë rregullat e parashikuara nga ligji. të respektuar, nëse dhe sa njerëz i shohim të ngasin skuterët elektrikë pa pasur pajisje mbrojtëse, sa shpesh vërejmë një skuter të hedhur në mënyrë të paligjshme, tërthore në trotuar, rrugë, parking në zonat ku lëvizin këmbësorët dhe çiklistët, tha Angelov.

Duke iu përgjigjur pyetjes së gazetarit se çfarë do të propozojnë në takime, Angelov tha se pret që gjatë javës të caktohet edhe një takim koordinues, në të cilin presin praninë e të gjitha institucioneve kompetente, duke shtuar se qyteti i Shkupit është veçanërisht i rëndësishëm, sepse për tani ne Shkup jepen me qera vetem skuter elektrik. Ai përsëriti se është e rëndësishme që të vijnë përfaqësues të kompanisë që i jep me qira dhe sektorit të sigurisë në komunikacionin rrugor nga qyteti i Shkupit.

Në ato takime koordinuese do të vendosim nëse dhe çfarë do të propozojmë më pas, tha Angelov.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës