Angelov: Qytetarët nuk e dinë mjaftueshëm se ekziston një numër 112 për thirrjet emergjente

Foto: MIA

Qytetarët nuk janë në dijeni të mjaftueshme për ekzistimin e numrit të urgjencës. Duke filluar nga shkurti i vitit të kaluar, në kuadër të Qendrës së Menaxhimit të Krizave është aktivizuar numri i vetëm i emergjencës 112, të cilin qytetarët mund ta thërrasin nëse kanë nevojë urgjente për policinë, ambulancën, zjarrfikëset apo kanë ndonjë emergjencë tjetër. Sektori E112 ka dy departamente - Departamentin e kontrollit të cilësisë dhe Departamentin për menaxhimin e thirrjeve në numrin e urgjencës 112, i cili përfshin zyrat rajonale që pranojnë thirrje nga rajonet e tyre, gjegjësisht tetë qendra më të mëdha Kumanovë, Shtip, Ohër, Strumicë, Veles. , Manastir dhe Tetovë. Qytetarët mund t'i raportojnë rastet në gjuhën maqedonase, shqipe dhe angleze.

Në një video deklaratë për MPB-në, drejtori i Qendrës për menaxhim me kriza, Stojançe Angelov, thotë se ata si institucion kanë bërë një fushatë të vogël, por, siç thekson ai, kufizimet ligjore dhe qëndrimi i Qeverisë për të mos paguar. mediat për reklamat e institucioneve shtetërore i kufizojnë në mundësinë që numri 112 të reklamohet më shumë në mënyrë që shumica e qytetarëve të dinë për ekzistimin e këtij numri.

Ai thekson se kanë iniciuar një anketë të opinionit publik përmes anketës telefonike për të parë se sa nga qytetarët janë të njohur me numrin 112 dhe përgjegjësitë.

Ivica Dodevski, shef i Departamentit për menaxhimin e thirrjeve në E-112 në QKM, në një video deklaratë për MPB-në, thekson se për 15 muaj kanë pranuar 660 mijë thirrje, prej të cilave 520 mijë janë përgjigjur, ndërsa 145 mijë thirrje janë braktisur. Dodevski shpjegon se telefonatat e braktisura janë thirrje në të cilat telefonuesit e kanë thirrur numrin gabimisht.

Qytetarët më së shumti thërrasin policinë për nevojat e tyre

Dodevski thotë se deri më tani kanë marrë më së shumti thirrje në polici, pasuar nga shërbimet emergjente mjekësore. Ai bën me dije se më së shumti thirrje në numrin e telefonit 112 janë bërë nga ora 10 deri në 14.

- Ka më pak thirrje në zjarrfikëset. Ka më shumë thirrje në polici sepse ka një gamë më të gjerë përgjegjësish për të cilat njerëzit kanë nevojë. Raportohen të gjitha llojet e rasteve. Këtu, për shembull, në muajin prill kemi rreth 10 mijë thirrje në polici dhe rreth shtatë mijë thirrje për ndihmë emergjente mjekësore, tha ai.

Lidhur me thirrjet, Angelov thekson se rreth 47 për qind e kërkesave kanë të bëjnë me nevoja të drejtuara në MPB, ndërsa 45 për qind e thirrjeve kërkojnë ndihmë emergjente mjekësore dhe vetëm katër për qind kanë nevojë për njësinë territoriale të zjarrfikësve. Katër për qind e vëllimit të përgjithshëm të thirrjeve trajtohet nga Departamenti i Operacioneve dhe Koordinimit në QKM.

Dodevski thotë se qytetarët i thërrasin për çdo lloj nevoje.

- Për shembull, ata kanë humbur një çelës dhe kanë nevojë për një derë të hapur ose ata janë duke kërkuar për ndonjë informacion. Ne përpiqemi t'u përgjigjemi atyre, por gjithashtu u bëjmë me dije njerëzve se numri i telefonit është kryesisht për thirrjet e urgjencës, për njerëzit që kanë nevojë për ndihmë urgjente mjekësore, policore ose zjarrfikëse, thotë ai.

Sistemi “Ecall” është në dispozicion edhe për qytetarët në rast aksidentesh trafiku. QKM-ja për MPB-në informon se sistemi “Ecall”, i cili përdoret në automjete në mbarë BE-në, automatikisht vendos thirrje emergjente falas në numrin 112 nëse automjeti përfshihet në një aksident të rëndë trafiku.

-I njëjti sistem mund të aktivizohet manualisht nëse është e nevojshme. Nga përfaqësuesit e autorizuar të prodhuesve të veturave është kërkuar që ta aktivizojnë këtë shërbim dhe të mundësojnë që thirrjet e bëra nga sistemi të vijnë (zëri dhe vendndodhja) në Sistemin e vetëm të thirrjeve urgjente E-112 në Republikën e Maqedonisë së Veriut, sipas QKM.

Angelov thekson se fatkeqësisht ende duhet të punohet për ekzistimin e numrit 112, sepse, siç thotë ai, disa qytetarë ende nuk e dinë se ai është funksional dhe ekziston.

- Bëmë një fushatë të vogël, do të thosha modeste, por kufizimet ligjore dhe qëndrimi i qeverisë për të mos paguar mediat për reklamat e institucioneve shtetërore nuk na kufizojnë në mundësinë e reklamimit të numrit 112 pak më shumë dhe kështu shumica. qytetarët e dinë për ekzistencën e këtij numri. Në këtë moment kemi iniciuar një anketë të opinionit publik për të parë se sa nga qytetarët janë të njohur me numrin 112 dhe me kompetencat e operatorëve tanë nga numri 112. Është një anketim telefonik për të cilin procedura është në vazhdim. Fillimisht, mendoj se një sondazh serioz telefonik do të na japë një ide reale se ku jemi tani, sa nga qytetarët e dinë se numri 112 ekziston dhe cilat shërbime, thotë ai.

QKM-ja aktualisht është duke punuar në migrimin e numrit 192 në 112. Angelov njofton se kanë disa muaj që janë duke punuar në transferimin, përkatësisht migrimin e numrit 192 në 112.

- Ky migrim është tashmë në fazën përfundimtare. Kjo do të thotë se kur qytetarët të telefonojnë në numrin 192, vetë sistemi do t'i transferojë te operatorët tanë në numrin 112. Edhe pse qytetarët në thelb telefonojnë policinë në numrin 192, ata do të marrin operatorin nga Sektori 112 i Qendrës së Menaxhimit të Krizave, thotë ai.

Dhe Dodevski theksoi se janë në negociata me MPB-në për të kaluar në numrin e tyre.

Nëpërmjet projektit të QKM-së “Raporto rrezikun”, qytetarët mund të raportojnë çdo rrezik. Angelov informon se QKM-ja ka lansuar projektin “Raporto rrezikun”, ku qytetarët do të mund të raportojnë çdo rrezik që i kanoset jetës, shëndetit apo pronës së qytetarëve.

-Falë reagimit të Komunës së Aerodromit, me mbështetjen e Qytetit të Shkupit, është vendosur një gardh serioz me tela, i cili garanton sigurinë e qytetarëve. Unë dua t'ju falënderoj edhe si shërbim shtetëror sepse rregullisht mbuloni aktivitetet tona, informoni rregullisht qytetarët. Falenderim edhe për të gjitha mediat që informojnë qytetarët, theksoi ai.

Në Sektorin E112 funksionojnë dy departamente, qytetarët mund të marrin informacion në tri gjuhë

Dodevski për MPB-në thekson se Qendra e Thirrjeve në thelb është Sektori E112, i cili përbëhet nga dy departamente - Departamenti i kontrollit të cilësisë dhe departamenti për menaxhimin e thirrjeve në numrin e urgjencës 112, ku përfshihen edhe zyrat rajonale që pranojnë thirrje nga rajonet e tyre. janë tetë qendra më të mëdha: Kumanovë, Shtip, Ohër, Strumicë, Veles, Manastir dhe Tetova. Ai thekson se qytetarët mund t'i raportojnë rastet në gjuhën maqedonase, shqipe dhe angleze.

Angelov shtoi se në disa ndërrime ka persona që flasin frëngjisht, turqisht dhe disa gjuhë të tjera që përdoren në vendin tonë. Ai thekson se vetë sistemi është krijuar në atë mënyrë që nëse dikush merr një telefonatë në anglisht dhe operatori që telefonon nuk flet anglisht në një nivel mjaftueshëm të lartë, me shtypjen e një butoni ia transferon numrin dikujt që flet. anglisht, dhe e njëjta gjë vlen edhe për gjuhën shqipe.

- Në këtë moment kemi edhe gjashtë njësi vendore në të cilat kemi 112 operatorë vetëm me turne ditore. Nëse në turn kemi një operator që flet gjuhën e telefonuesit në çdo territor të vendit, e kam fjalën për momente të rralla, por ato ndodhin, e ridrejtojmë atje ku kemi një operator që di t'i përgjigjet telefonuesit. .

Numri 112 është një numër evropian. Njerëzit që jetojnë në Bashkimin Evropian e dinë se në 112 mund të marrin çdo ndihmë. Vendi ynë shërben si vend tranzit për një numër të madh udhëtarësh, të cilët udhëtojnë veçanërisht drejt Turqisë, nga vendet e Europës Perëndimore drejt Turqisë, por kemi edhe një numër të madh turistësh. Dhe zakonisht nëse dikush ka nevojë për ambulancë, polici dhe duke telefonuar në numrin 112, i cili funksionon në vendet e tyre, e marrin të njëjtin shërbim në Republikën e Maqedonisë së Veriut, thotë Angelov.

Dodevski bën me dije se për personat me aftësi të kufizuara aktualisht është në funksion opsioni SMS, ku mund të dërgojnë SMS me nevojën apo rastin që raportojnë dhe do t'u përgjigjen me SMS, por do të konsultohen edhe me specialistët për rastin. . Ai bën të ditur se në të ardhmen janë duke punuar edhe për aplikacione të tjera si pjesë e projektit “Për butonin e urgjencës” që ka Kryqi i Kuq.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës