Paketimi i produkteve manipulon opinionin që kemi për veten tonë

pako
Foto: Profimedia

Paketimi i produktit manipulon opinionin që kemi për veten tonë, të cilin kompanitë dinë ta njohin dhe përdorin. Kotësia jonë është një gjë e rrezikshme dhe ekspertët e marketingut dinë si ta trajtojnë atë.

Funksioni kryesor i ambalazhit ishte mbrojtja e produktit gjatë transportit dhe ruajtja e tij në mënyrën më të mirë të mundshme. Megjithatë, me zhvillimin e industrisë dhe zakonet tona të konsumatorit, paketimi fitoi gjithashtu një rol shumë të rëndësishëm marketingu.

Mënyra se si paketohet diçka mund të jetë një mjet shumë i fuqishëm komunikimi. Jo vetëm që ambalazhi aktivizon shqisën tonë të të parit, por edhe shqisat e tjera janë të përfshira në njohjen që është e paketuar në kuti, siç është shqisa e prekjes.

 

Shiko këtë post në Instagram

 

Një postim i shpërndarë nga @chiksatilo

Çdo kuti mund të personalizohet në mënyra të panumërta, të cilat nga ana e tyre i thonë diçka personit për të cilin është menduar paketa. Rëndësia e paketimit dhe në përgjithësi rëndësia e përshtypjeve të para flet për faktin se marka mund të arrijë tek ne dhe të na dërgojë informacionin që dëshiron vetëm përmes paketimit të produktit në një mënyrë të caktuar.

Çfarë thotë paketimi i produktit për ne?

 

Shiko këtë post në Instagram

 

Një postim i shpërndarë nga bccBeauty (@ bcc.beauty)

paketë

Jetojmë në një kohë kur paketimi, gjegjësisht pamja e jashtme ka një rëndësi të madhe. Ajo që shohim ndikon në atë që mendojmë. Këtë e dëshmojnë kopertinat gjithnjë e më shumë ngjyra dhe bombastike të librave që thuajse “ulërijnë” nga raftet e librarive. Megjithatë, nuk ishin vetëm kompanitë diskografike që e kuptuan rëndësinë e paketimit. Kozmetika, moda, paketimi i ushqimit - dizajnerët industrialë konkurrojnë në atraktivitetin e produkteve të paketuara në secilën prej këtyre fushave.

Mund të thuhet se ambalazhi komunikon me konsumatorët në mënyrë vizuale dhe informative, pra me zgjidhjet grafike dhe formën e ambalazhit, si dhe me atë që shkruhet për produktin në ambalazh.

 

Çfarë blejmë dhe pse e blejmë?

Ne blejmë atë që na bie në sy në dyqan. Hulumtimet tregojnë se klientët nuk mendojnë shumë për markat dhe kompanitë përpara se të shkojnë në dyqan. Kjo do të thotë që ne vendosim se çfarë të blejmë pikërisht përpara rafteve. Më pas hyn në lojë një dizajn tërheqës, i cili arrin të joshë klientët të zgjedhin vetëm një produkt në det. Dizajni i paketimit duhet të flasë për origjinalitetin e paketimit.

Çfarë dinë kompanitë për ne?

Kompanitë dinë shumë për ne.

Ata e dinë se si kemi reaguar ndaj zgjidhjeve të tyre të projektimit në të kaluarën, ata e dinë se çfarë është interesante për ne, çfarë duam dhe çfarë kërkojmë në raftet e pafundme. Ata dinë të na shesin produkte për “jete të shëndetshme”, por edhe për “kënaqësi gastronomike”. Ata janë të njohur me zakonet tona të shpenzimeve dhe e dinë se çfarë mund të na motivojë për të shpenzuar para.

Se sa herë “biem” mbi të njëjtat truke e tregon kompanitë me famë botërore që prej vitesh arrijnë të qëndrojnë në krye paketimi i të cilave njihet në të gjitha anët e botës.

Paketimi

Ndodh gjithashtu që madhësia e paketës të mos na mashtrojë vazhdimisht, madje edhe pas disa blerjeve pas të cilave u siguruam që në paketim të kishte më pak çokollatë sesa mendonim (për shembull, 80 gramë në vend të 100 gramë), produkti është ende i paketuar në të njëjtën mënyrë si ne e blejmë atë. E njëjta gjë ndodh me patate të skuqura.

Duhet pasur parasysh se një ekip i madh ekspertësh në kompani përcaktojnë grupet e synuara për produkte të caktuara dhe në përputhje me këtë realizohet edhe paketimi. Fakti që secili prej nesh i përket një grupi të synuar mund të duket i frikshëm dhe pothuajse orwellian, sikur produkti është ai që na përcakton.

Paketimi i produktit manipulon opinionin që kemi për veten tonë, të cilin kompanitë dinë ta njohin dhe përdorin. Kotësia jonë është një gjë e rrezikshme dhe ekspertët e marketingut dinë si ta trajtojnë atë.

Është interesante që kur vendoset për paketimin e produkteve, vëmendje i kushtohet kontekstit kulturor. Domethënë, në vende të ndryshme ndodh që njerëzit të reagojnë ndryshe ndaj ngjyrës së ambalazhit dhe temës kryesore të dizajnit. Megjithatë, ndërsa globalizimi merr vrull, njerëzit në mbarë botën përgjithësisht reagojnë në të njëjtën mënyrë ndaj asaj që shkruhet në paketim, qofshin ata në Maqedoni, Amerikë apo Tajlandë.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës