Paralajmërim alarmues për punonjësit e “Kromberg dhe Schubert”: Vendosja urgjente e sinjalistikës horizontale dhe vertikale në rrugën Manastir NGA “Zhabeni” apo bllokimi i rrugës për në Greqi.

Në vend që rehabilitimi i rrugës kufitare Manastir-Greqi, që po bëhet pas katër dekadave të fundit, për t'u sjellë kënaqësi dhe lumturi banorëve që jetojnë në afërsi të rrugës Manastir-Greqi, u ka krijuar probleme të mëdha, duke përfshirë edhe viktima njerëzore. .
SVR Manastir bën të ditur se vetëm në dy javët e kaluara në vendkalimin kufitar Manastir-Mexhitli kanë ndodhur katër aksidente trafiku, një prej të cilave me pasojë vdekjen.
Pas disa aksidenteve të trafikut, njëri prej të cilëve me pasoja fatale, disa aksidenteve në ditët e kaluara, si dhe aksidentit të mbrëmshëm të një çifti të martuar, në rrugën Manastir-Zona Industriale “Zhabeni” pas institucioneve kompetente ndërtimore dhe shtetërore. u deklaruan të paaftë dhe heshtin, me një letër të hapur për publikun, thirri kompania “Kromberg dhe Schubert”.

Në letrën e hapur drejtuar të gjitha institucioneve vendore dhe republikane: kontraktorit Pellagonia SHA Gostivar, Geing Krebs und Kiefer International, Ndërmarrja Publike për Rrugë Shtetërore, "Rruga e Maqedonisë", Ministria e Transportit dhe Lidhjeve, Inspektorati Shtetëror për Ndërtimtari dhe Urbanizëm. Ndërmarrja publike për menaxhim me zonën industriale “Zhabeni” dhe kryetari i komunës Toni Konjanovski thuhet:
- Me këtë shkresë parashtrojmë kërkesë për ndërhyrje urgjente për shënjimin dhe sinjalizimin në rrugën Manastir – IZ “Zhabeni”, e cila aktualisht është ende në fazën e rindërtimit. Me riparimet, rehabilitimin dhe rikonstruksionin e rrugës, në një pjesë që është ende në vazhdim, rruga aktualisht është e pa shenjuar dhe nuk ka sinjalizim dhe shenjim në rrugë, për këtë arsye është e rrezikshme për t'u përdorur. Jemi të vetëdijshëm se ende po punohet në vetë rrugën, por fatkeqësisht tashmë ka pasur disa aksidente trafiku dhe një aksident trafiku ku ka humbur jetën një person, punonjësi ynë, prandaj apelojmë për shënjimin e menjëhershëm të rruga.
Për shkak të shtresave të reja të asfaltit që janë vendosur, lartësia e rrugës është mbi nivelin e anëve përgjatë vetë rrugës dhe ka buzë të mprehta që nuk janë të shënuara me një shirit (fundi) të bardhë dhe gjatë vozitjes gjatë natës. është mjaft e pasigurt dhe nuk shihet se sa larg është buzë rrugës.
Përveç vijës së bardhë, apelojmë që të vendoset sinjalizimi vizual me shtylla me shënues reflektues që ndizet gjatë vozitjes në mbrëmje, ose të vendoset një gardh i plotë mbrojtës, veçanërisht në disa kthesa në drejtim të rrugës ku dukshmëria zvogëlohet më tej.
Nevoja për ndërhyrje me sinjalistikë dhe shenjim është urgjente pasi kjo rrugë është jashtëzakonisht e ngarkuar.

Në baza ditore shfrytëzohet nga mbi 5.200 punonjës të KSHMK-Bt nga Manastiri, Prilepi, Resnja, Demir Hisari dhe fshatrat përreth, të cilët për të ardhur në punë kalojnë çdo ditë rrugën Manastir-Zhabeni-Manastir në të dy drejtimet. .
Për transportin e një pjese të punonjësve, mbi 150 automjete për transport në grup (mbi 70 autobusë dhe 80 furgona) qarkullojnë në rrugë gjatë një dite e nate sepse fabrika punon me 3 turne. Një pjesë e punonjësve transportohen me makina dhe gjatë një dite e nate rreth 270 makina qarkullojnë në rrugë në të dy drejtimet. Mesatarisht rreth 10 kamionë transportojnë të cilët gjithashtu kalojnë çdo ditë rrugën në të dy drejtimet me qëllim të transportit të materialeve dhe produkteve repro për në dhe nga fabrika jonë – thuhet në letrën e kompanisë “Kromberg & Schubert”.
Ata kërkojnë përmirësim të menjëhershëm të sigurisë në komunikacion në këtë rrugë, e cila pa përjashtim prek të gjithë qytetarët e rajonit të Pellagonisë.
- Në rrugë çdo ditë udhëtojnë edhe banorë të shumtë vendas dhe fermerë me makina, motoçikleta, biçikleta, në këmbë dhe me mjete bujqësore. Siguria në komunikacion në këtë rrugë prek pa përjashtim të gjithë qytetarët e rajonit të Pellagonisë dhe nuk ka pothuajse asnjë familje në të cilën të paktën 1 anëtar nuk e përdor këtë rrugë çdo ditë.
Po ashtu, komunikacioni në këtë rrugë është intensifikuar nga shtetas të Maqedonisë dhe të huaj për të arritur në vendkalimin kufitar Mexhitli.
Theksojmë se rruga thjesht nuk duhet të lihet pa shenjim dhe sinjalizim të detyrueshëm sepse rrezikohet siguria e të gjithëve që lëvizin përgjatë saj, ndaj ju lusim të gjithëve që të veproni sipas kompetencave tuaja dhe të merrni masat e duhura për të siguruar një siguri, lëvizje të sigurt dhe të qetë të rrugës gjatë dhe pas përfundimit të rikonstruksionit – thuhet në letrën e kompanisë gjermane.

Ata kërkojnë të bëhet një zbritje e duhur nga lartësia e asfaltit të sapo hedhur drejt hyrjes së Zonës Industriale "Zhabeni", ku për shkak të shtresave të reja të asfaltit ka dallim të konsiderueshëm lartësie me asfaltin e hedhur më parë drejt hyrjes së vetë zonë.
- Ajo diferencë lartësie arrin rreth 20 cm pa zbritje të përshtatshme, e cila nga njëra anë paraqet rrezik për pasagjerët, dhe nga ana tjetër shkakton dëme shtesë teknike për automjetet.
Në një angazhim për të mbrojtur punonjësit, bashkëpunëtorët dhe bashkëqytetarët tanë, ne jemi në dispozicion për çdo gjë që mund të bëhet nga ana jonë për të përshpejtuar ndërhyrjen.
Ju lutemi që sa më shpejt të na informoni për veprimet që do të ndërmerren për sinjalizimin dhe shënjimin e duhur, si dhe për dinamikën kohore të tyre, në mënyrë që të merren parasysh gjatë përdorimit të përditshëm të rrugës – thuhet në shkresën e “Kromberg”. dhe Schubert” dërguar institucioneve kompetente dhe Ministrisë së Transportit dhe Post-Telekomunikacionit.
Nga kompania dhe banorët e fshatrave në këtë pjesë të rrugës, thonë se nëse nuk ka reagim të menjëhershëm për shenjat e trafikut në rrugë, do të radikalizojnë kërkesat e tyre dhe do të kërcënojnë me bllokim të rrugës, e cila të çon jo vetëm në Zona industriale “Zhabeni”, por edhe deri në kufirin grek.
Për të marrë përgjigje për kërkesat e punonjësve të “Kromberg dhe Schubert”, iu drejtuam Ndërmarrjes Publike për Rrugët Shtetërore, dhe prej aty thonë se bëhet rehabilitimi i rrugës shtetërore A3 seksioni Manastir – Medjitlia, 12,5 km. , është në fazën përfundimtare dhe në Aktualisht po punohet për asfaltimin e shtresës së dytë përfundimtare, pasuar nga ndërtimi i brigjeve në të dy anët e rrugës dhe vendosja e sinjalistikës publike.
Ndryshe, Marrëveshja për rehabilitimin e rrugës rajonale A3, seksioni Manastir-Mejitlia zbatohet në bazë të dokumentacionit të rishikuar të projektit nga Fakulteti i Ndërtimtarisë. Sinjalet adekuate të komunikacionit janë vendosur edhe në përputhje me regjimin e miratuar të kohës së qarkullimit, të nxjerrë nga Ministria e Transportit dhe Post-Telekomunikacionit. Rehabilitimi i rrugës me sinjalistikë të plotë pritet të përfundojë më së voni për rreth 30 ditë, pra nga fundi i tetorit - fillimi i nëntorit dhe për këto arsye shfrytëzojmë rastin që edhe një herë t'u bëjmë thirrje drejtuesve të mjeteve që të t'i përmbahen sinjalistikës kohore dhe të respektojnë shpejtësinë e rekomanduar të lëvizjes, njoftojnë nga Ndërmarrja Publike për Rrugët Shtetërore.