Paris, Berlin dhe Odessa e viteve 1920: Filmat e restauruar në mënyrë dixhitale na çojnë në epokën e xhazit

Foto: Rawpixel

Me ndihmën e teknologjisë së re, anëtarët e CMSI (Center for Media and Social Impact) arritën t'u japin jetë të re filmave të vjetër dhe të na çojnë për një moment në një kohë tjetër, shkruan. National Geographic.

PARIS

Mbërrijmë në Paris në vitet 20-të gazmore! Këtu janë kërcimtarët, flokët e shkurtër, kapelet dhe kërcimi i xhazit!

Ju mund ta shihni aktoren e filmit Paula Negri në lokalin tashmë të harruar në restorantin Robinson Pavilion Lafontaine. Robinson ishte një bar i njohur ku njerëzit mund të pinin dhe kërcenin jashtë. Ndodhej në një zonë të vogël në jug të qytetit të Rue de Malabra në numrin 32.
Mund të shihni edhe të famshmen “Cafe de la Paik” në Bulevardin Cappuccino, si dhe “Le Dom Cafe” në lagjen Latine.

Këta janë filma të përditësuar në mënyrë dixhitale nga regjisori Burton Holmes, i cili shpiku termin "udhëtim".

BERLIN

Nga agimi deri në muzg në Berlin në tre minuta.

Berlini ka qenë një qytet multikulturor që nga koha e Republikës së Vajmarit. Deri në vitin 1924, ekonomia gjermane ishte stabilizuar që nga Lufta e Parë Botërore dhe krimi filloi të binte. Kjo epokë njihej si “Epoka e Artë” e Weimarit kur, veçanërisht në Berlin, ndodhi zgjerimi kulturor.Depresioni i madh i vitit 1929 shënoi fundin e demokracisë dhe ngritjen e fashizmit.

Është një montazh i shkurtër i redaktuar në mënyrë dixhitale i dokumentarit klasik të heshtur të Walter Rutmann.

ODESA

Bashkimi Sovjetik është ringjallur që nga viti 1929. Filmi është xhiruar kryesisht në Odessa, Ukrainë.

Gratë më të pasura u pëlqenin modës dhe argëtimit. Ata mbanin flokë të shkurtër, grim dhe një kapele të madhe cloche, e njohur nga vajzat në mbarë botën në vitet XNUMX. Pozicioni dhe roli i gruas në BRSS ishte, në parim, i barabartë me atë të burrave, sipas kushtetutës sovjetike. Megjithatë, realiteti ishte krejtësisht ndryshe për shumicën.

Një film i restauruar në mënyrë dixhitale është dokumentari i vitit 1929, Njeriu me kamerën e filmit. Filmi është me regji të Jig Vertov dhe redaktuar nga gruaja e tij Jelisaveta Svilova. Çifti është i njohur për përdorimin e një game të gjerë teknikash kinematografike (ekspozime të shumta, shkrepje me lëvizje të shpejta dhe të ngadalta, ngrirje të kornizave, ndeshje, prerje, ekrane të ndara…)

Vertov dhe Svilova ishin pionierë në kinematografi.

Video e ditës