14 bashkëqytetarë tanë kanë avionët e tyre: Me fluturim privat për kafe në Dubrovnik, Ohër, Tivat....
Vesna Damcevska
para
Shfaqje ajrore në Stenkovec/Foto: Sloboden pechat/Metodi Zdraev
Nëse do të blinit tani një aeroplan sportiv të përdorur, ai çmimi i të cilit është nga 150.000 deri në 200.000 euro. Për të marrë me qira një aeroplan për një udhëtim në Ohër, duhet të ndani 500 euro dhe për Dubrovnik rreth 1.500 euro.
Disa bashkëqytetarë tanë me avionë dhe gliderë të tyre ishin pjesë e spektaklit ajror që u mbajt këto ditë me rastin e 100 vjetorit të aviacionit maqedonas. Sipas regjistrit të mbajtur nga Agjencia e Aviacionit Civil, shtetasit e Maqedonisë kanë në pronësi 14 avionë, nga të cilët 3 janë të tipit “Cessa” dhe një tjetër aeroplan sportiv i markës tjetër, 10 janë aeroplanë të ashtuquajtur ultra të lehtë dhe kanë edhe 4 glider. .
Jane Stefanov nga Aeroklubi “Shkupi” sqaron se si aeroplanët Cessna ashtu edhe ato ultra të lehta mund të përdoren për të udhëtuar në distanca të gjata, dhe varësisht nga lloji i avionit, disa mund të udhëtojnë në distancë më të madhe e disa më pak, kështu që do të duhet të ndalet për të furnizuar me karburant. .
– Siç sugjeron edhe emri, avionët ultra të lehtë janë të lehtë dhe më të vegjël. Sipas rregullores sonë ato mund të jenë deri në 450 kg dhe ky lloj avioni është gjithmonë dyvendësh, ndryshe nga avionët sportivë, të cilët mund të kenë më shumë vende. Në përgjithësi, aviacioni deri në 2 tonë është sportiv, dhe këtu përfshihen "çeset". Por, si me aeroplanët sportivë, ashtu edhe me avionët super të lehtë, pronarët e tyre udhëtojnë nëpër Evropë - thotë Stefanov.
Shfaqje ajrore në Stenkovec/Foto: Sloboden pechat/Metodi Zdraev
Stefanov thotë se aeroplanët ultra të lehtë udhëtojnë me një mesatare prej 150 kilometrash në orë, por se rruga nuk është gjithmonë e drejtë. Udhëzimet e dhëna ndiqen, dhe për shembull për në Ohër, duhet të anashkaloni Solunska Glavën, kështu që duhet të udhëtoni për të paktën një orë.
- Dubrovnik mund të arrihet për dy orë e gjysmë, Tivat për dy orë, Podgoricë për një orë e gjysmë. Natyrisht, nuk bëhet fjalë vetëm për shpejtësinë, por edhe për bukurinë e udhëtimit – thotë Stefanov.
Në një bashkëbisedim me pronarët e avionëve që ishin në shfaqjen ajrore, zbulojmë se ata dinë të shkojnë për një notim njëditor në Mal të Zi, apo të pinë kafe në Dubrovnik.
Stefanov thotë se ka njerëz që nuk e kanë aeroplanin e tyre, por e marrin me qira. Në atë rast, udhëtimi për në Ohër do të kushtonte 500 euro dhe për shembull në Dubrovnik rreth 1.500 euro. Diçka më e lirë, por e ngjashme do t'u kushtonte edhe nëse do të kishin avionin e tyre, sepse duhet të merren parasysh të gjitha kostot që lidhen me ruajtjen dhe mirëmbajtjen e tyre.
– Kur thuhet se dikush ka një aeroplan, zakonisht flitet se është një shumë shumë e madhe. Tani çmimi i avionëve varion nga 150.000 deri në 200.000 euro dhe disa japin aq para për automjete. Nga 35.000 deri në 150.000 euro mund të ndahen për një avion ekstra të lehtë. Natyrisht, gjithçka varet nga modeli dhe sa është i ruajtur - thotë Stefanov.
Siç shihet nga Regjistri i Avionëve, avionët janë blerë në periudhën nga viti 1996 deri në vitin 2018 të vjetër. Kështu, avioni më i vjetër i prodhuar në pronësi të një qytetari është prodhuar në vitin 1965, por siç pretendon Stefanov, në aviacion nuk ekziston një avion i vjetër. Është e rëndësishme se si mirëmbahet dhe nëse respektohen rregullat për shërbime të rregullta.
Katër varkat me vela që janë në pronësi të bashkëqytetarëve tanë janë për sport. Me to mund të fluturosh, të "ecësh", të ndjekësh retë dhe rrymat e ajrit...
Për sa u përket personave juridikë, ata kanë 23 avionë, 4 avionë ultra të lehtë dhe 4 glider. Mes tyre është “avioni” i Qeverisë, e të tjerët janë kryesisht në klubet e aviacionit, të cilat ofrojnë edhe trajnime për pilotët, ndërsa provimi jepet para komisionit të Agjencisë së Aviacionit Civil.
I dashur lexues,
Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo.
Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë.
Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.
MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË
PULLË FALAS. E-BULETINI
MOS HUMB KOHË! BASHKOHUNI DHE MERRNI MË TË RËNDËSISHME LAJME JAVORE - FALAS NË EMAIL TUAJ!
PULLË FALAS. E-BULETINI
MOS HUMB KOHË! BASHKOHU DHE MERRNI MË TË RËNDËSISHME LAJME JAVORE - FALAS NË EMAIL TUAJ!
Para përfundimit të vitit, i cili shënon 60 vjet nga tërmeti katastrofik i Shkupit më 5 dhjetor, në kinemanë “Frosina” në MKK, në orën 19:XNUMX do të promovohet vepra monografike në të cilën autoret Ana Martinoska dhe Zharko. Ivanov investoi dy vjet punë intensive. Merrni lajmet më të rëndësishme, falas në Viber Promovimi i monografisë "Këngë zie...
Folësja humanitare, aktiviste dhe motivuese serbe, Ana Dornik, është gruaja e cila pas betejës me kancerin e gjirit doli fitimtare dhe jo vetëm ajo ia kushton jetën të gjitha grave që po bëjnë të njëjtën betejë. Anna është një grua që rrezaton aurën e saj pozitive, një grua që vë në punë përvojën e saj...