3 C
Скопје

Според педијатрите, ова е најдобра храна за развој на мозокот на бебето

Храната што ја јаде бебето во првите две години од животот (и хранливите материи што ги прима за време на бременоста) имаат силно влијание врз неговото здравје и развој.

Според Американската академија за педијатрија, постојат одредени хранливи материи што се особено критични, а нивниот недостаток може да има доживотни последици. Овие хранливи материи вклучуваат железо, цинк, бакар, холин и витамин Д.

Исхраната на најраната возраст не само што може да влијае на ризиците од развој на дебелина, висок крвен притисок и дијабетес во детството и возрасната доба, туку првите две години се најважниот период за развој на мозокот, вклучувајќи ги и подрачјата што го контролираат помнењето, обработката, планирањето и вниманието. Недоволниот внес на клучни хранливи состојки може да доведе до дефицит во функцијата на мозокот, кој не може да се врати. Всушност, несоодветната исхрана во текот на првите две години е поврзана со понизок коефициент на интелигенција, проблеми во однесувањето и послаб успех во училиште.

Прочитајте и...  Го анализирате секој детал? Избалансирајте ги вашите мисли

Многу доенчиња постари од шест месеци не добиваат соодветни количини на цинк, железо и витамин Д. (Формулата е засилена) Затоа е важно да се осигура дека бебињата ги добиваат овие хранливи материи преку цврста храна.

Список на намирници кои ги содржат потребните хранливи материи:

Протеини: месо, живина, риба, јајца, јогурт, грав, житарки.

Цинк: говедско, свинско, млеко, тофу, грав, путер од кикиритки.

Бакар: печурки, школки, житарки од цели зрна, грав, компир.

Железо: говедско, пилешко, риба, збогатени житни култури, спанаќ, грав.

Селен: туна, пилешко, збогатени тестенини, јајца, кафеав ориз.

Холин: говедско, живина, јајца, бела риба, лосос, грав.

Фолна киселина: спанаќ, сок од портокал, ориз, авокадо, леб од цели зрна.

Јод: бакалар, кујнска сол, млеко, ракчиња, јајце, конзервирана туна.

Прочитајте и...  Отсега паметниот асистент „Alexa“ ќе биде посамостоен и со повеќе функции

Витамин А: сладок компир, морков, манго, јајца, млеко.

Витамин Д: лосос, туна, млеко.

Витамин К: спанаќ, кељ, брокула, грашок, боровинки.

Витамин Б6: житарки, наут, банани, компир, путер од кикиритки.

Витамин Б12: житарки, лосос, млеко, говедско месо, јогурт, сирење.

Полинезаситени масни киселини: риба, ленено семе, сончогледово масло.

Држете се до мајчиното млеко или формулата, иако другите млечни производи како јогурт и сирење се во ред. Исто така, во ред е да користите малку млеко за варење или печење.

Поврзани вести

ФОТО: Сефер Цаноски стана татко по четврти пат

Слободен печат

Отсега паметниот асистент „Alexa“ ќе биде посамостоен и со повеќе функции

Слободен Печат

Памела Андерсон ги напушта социјалните мрежи: Нема да заработувате пари на мене!

Слободен печат

Едноставни и вкусни: Меки бисквити со тиква

Слободен печат

Која е вистината? Мила и Ештон цел свет ги разведува, а тие планираат заеднички проекти

Слободен печат

Уште две нови жртви на Мирослав Мика Алексиќ: Едната девојка со потресна исповед

Слободен Печат

Остави Коментар