Социјалната дистанца во авионот донесува поскапи карти?
Воведувањето на задолжителна дистанца во авионите меѓу патниците би ја сменило економијата на авиосообраќајот.
Мерките на ЕУ за патувањата со авиони во текот на пандемијата од коронавирус вклучуваат носење заштитни маски и од страна на персоналот и од патниците.
Останатите мерки, како социјално дистанцирање, се уште не се потполно утврдени, а тоа би можело драстично да ги зголеми трошоците на патувањата, и така да ги загрози и авиопревозниците и патниците.
Мерките и советите се јасни, маските се задолжителни, се ставаат штом ќе се стапне на аеродром, а се отстрануваат кога се пристигнува до одредиштето. Ваквата мерка е неопходна за да се зачуваат животите, и за да не дојде до циркулирање на вирусот. Исклучок од ова правило се децата помлади од 6 години.
Освен тоа, маските мора да се менуваат на секои 4 часа од хигиенски причини, па ЕУ им советува на патниците да понесат доволно маски со себе.
ЕУ исто така советува едно седиште во редот да остане празно и правилото за дистанца да се почитува што е можно повеќе, додека услугата во авионите би требало да биде сведена на минимум.
ИАТА, Меѓународното здружение за воздушен сообраќај, ги отфрла барањата за одржување на социјална дистанца и предупредува на неминовно зголемување на трошоците. Воведувањето на задолжителна дистанца во авионите меѓу патниците би ја сменило економијата на авиосообраќајот, а резултатите би биле: значително поскапи авионски карти кои директно би го загрозиле авиосообраќајот и авиокомпаниите, посебно нискобуџетните и секако патниците.
Во меѓувреме, некои компании веќе започнаа да дизајнираат авионски седишта кои би спречиле ширење на заразата.