„Publicis“ ја презема компанијата „Epsilon“ за дигитален маркетинг за 4,4 милијарди долари

„Publicis Groupe“ се договори да ја купи дигиталната маркетинг компанија „Epsilon“ од „Alliance Data Systems“ за 4,4 милијарди долари во готово, пишува „Bloomberg“.

Со договорот, кое нејзиното најголемо купување во историјата, француската рекламна компанија се оддалечува уште повеќе од се послабиот бизнис со конвенционалната реклама.

Услугите на „Epsilon“ вклучуваат програми за лојални клиенти, е-мејл маркетинг, а нејзиниот дел „Conversant“ собира податоци за корисниците, вклучувајќи трансакции, локација и веб активност.

Нето цената на договорот по даноците ќе биде 3,95 милијарди долари, или 8,2 пати над профитот за 2018 година пред камати, даноци и амортизација, соопшти „Publicis Groupe“.

Компаниите за традиционално рекламирање, како „Publicis“, „WPP Plc“ и „Omnicom Group“ против глобалните консултантски компании и џиновските технолошки платформи, како „Facebook“, „Google“ и „Amazon.com“.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот