Претпазливо со овој здрав зеленчук: Спанаќот може да биде опасен ако гo консумирате во големи количини

спанаќ
Фото: Unsplash

Не треба да се напоменува дека спанаќот и блитвата се вистински бомби од хранливи материи, а содржат и големи количини оксалат, природни состојки кои имаат улога на пробиотици и ги хранат добрите бактерии кои се наоѓаат во цревата.

Меѓутоа, ако сте склони на камен во бубрег, консумирањето на храна која е богата со оксалати, може само да ја влоши вашата состојба, судејќи по тоа дека на бубрезите ќе им биде тешко да ги исфилтрираат овие состојки.

Суров или приготвен спанаќ – што е подобро за вашето здравје?

Во овој случај, најдобро би било да ги избегнувате намирниците богати со оксалати, или да консумирате алтернативи, како што се зелката и карфиолот.

Сигурно веќе знаете дека постојат одредени намирници односно јадења кои не смеат да се подгрејуваат. На тој список спаѓаат спанаќот, блитвата, цвеклото и целерот.

спанаќ

Спанаќот природно содржи многу нитрат, кој, кога се загрева на високи температури, се претвора во отровен нитрит. Затоа, и нашите баби нѐ советувале дека спанаќот е едно од оние јадења коешто најдобро е да се изеде веднаш по приготвувањето, а ако ви преостане нешто, најдобро е да го фрлите.

Слично е и со другите сорти зеленчук кои содржат нитрати – како што се цвекло, целер или блитва.

Видео на денот