Помалку сексапил и повеќе Ген-З анксиозност: Бонбоните М&M добиваат нов изглед
M&M’s добиваат нов изглед!
Чоколадните бонбони не се менуваат, но компанијата го менува својот маркетинг за да го позиционира 81-годишниот бренд како „поинклузивен“, потег што вклучува ревизија на списокот на маскоти за подобро да го одрази „денешното општество“, рече брендот во прес најава.
„Како што се менува светот, така се менуваме и ние“, рече брендот, кој е еден од неколкуте под капата на „Mars Inc“.
View this post on Instagram
На секоја од антропоморфизираните бонбони ѝ е доделена свежа личност и изглед, кои наликуваат како домашни актери за нова телевизиска драмска серија.
Двата женски лика – порано познати како г-ѓа Грин и г-ѓа Браун, но сега ја отфрлаат титулата за да го деакцентираат полот – ќе се здружат како „сила што ги поддржува жените, заедно фрлајќи сјај, а не во сенка“, се вели во соопштението.
Тие ги менуваат и своите обувки: Грин (која некогаш беше модел за изданието за костими за капење на „Sports Illustrated“) ги заменува своите „го-го“ стил чизми со високи потпетици и штиклите со ремчиња за „кул, опуштени патики“, а Браун (најновиот додаток на актерската екипа, која беше претставена како паметен, моќен тип на извршен директор) добива пониски полни потпетици затоа што е 2022 година и повеќето од нас не се рашетуваат низ работното место со стилетос.
„Зеленото сега ќе биде повеќе за самодоверба отколку за сексапил“, велат од M&M’s.
Две од маскотите ќе ги отелотворат емоциите на дуелот на модерното време. Жолтиот, според брендот, ќе биде оптимист. Во претходните рекламни кампањи, Жолти се појавуваше како вид на наркотик на групата, честопати бавно сфаќајчи ја фразата на речиси секоја ТВ реклама – дека луѓето во рекламите всушност сакаат да ги јадат.
„Верзијата од 2022 година има мудрост сама по себе и нè принудува да го гледаме светот како што треба да биде“, велат од M&M’s.
View this post on Instagram
Портокаловиот, сепак, е аватарот на нашите колективни грижи, а неговото преобразување ја создаде една од најтажните линии од одделот за маркетинг кој сака да се поврзе со својата публика.
„Портокаловиот е еден од најпознатите ликови со „Gen-Z“, која е исто така и највознемирената генерација“
Црвениот, кој порано изгледаше како алфа бонбона на групата, очигледно станува сé повеќе тимски играч.
„Црвениот ќе го дели центарот на вниманието со дополнителната актерска екипа, дозволувајќи на секој лик да блесне како своја ѕвезда“, вели брендот.
View this post on Instagram
M&M’s, исто така, вели дека планира да ја промени севкупната атмосфера на своите реклами, кои вообичаено се потпираа на широк, физички хумор кој понекогаш се потпираше на сексистички метафори, како онаа во која Црвениот и Жолтиот беа транспортирани на пуст остров, заедно со пакет скудно облечени навивачки и спортски автомобил, очигледно како последните три желби на еден бродолом; или друг во кој г-ѓа Грин изведуваше стриптиз.
„Ажуриран тон на глас кој е поинклузивен, поздравен и обединувачки, додека останува вкоренет во нашата препознатлива духовитост и хумор на шеговит“, ветува брендот.