Песочен часовник, јаболко, крушка, правоаголник: Што и кога да јадете според типот на фигурата - Слободен печат

Песочен часовник, јаболко, крушка, правоаголник: Што и кога да јадете според типот на фигурата

Ви донесуваме начин на исхрана за тело во облик на песочен часовник, јаболко, крушка и правоаголник

Тип ЈАБОЛКО

Особини на фигурата:
Масивни рамена и гради, визуелно зголемено торзо, ненагласен струк.

Нутриционистите препорачуваат:
Минимум внесување на јаглени хидрати, зголемено внесување влакна. Дамите кои го имаат овој облик на тело се борат со холестерол и имаат опасност од развој на дијабетес и срцеви тегоби. Имаат и зголемено ниво на кортизол, хормонот на стрес.

Што да правите?
Стално истегнувајте се – јогата и истегнувањето ќе ве спасат.
Во исхраната фокусирајте се на „спорите“ јаглехидрати, на пример просото. Посното месо не го исклучувајте.

Заклучок: Избегнувајте масна храна.

Profimedia

Тип ПЕСОЧЕН ЧАСОВНИК

Особини на фигурата: Обемот на градите и на колковите е приближно еднаков, масните наслаги се собираат складно, подеднакво и на горниот, но и на долниот дел од телото. Струкот е забележливо нагласен.

Нутриционистите препорачуваат: Потребно е во исхраната да внесете лиснат зеленчук, говедско, јајца, ореви, немасни млечни производи.

Што да правите?
Обратете внимание на здравиот начин на исхрана и на вежбање. Се препорачува јога, аеробик, танци.

Заклучок:
Исфрлете ги слатките!

Related image

 

Тип КРУШКА

Особини на фигурата:
Масивен задник и пренагласени колкови, заоблени колена, тенок струк, а рамената и градите визуелно потесни од колковите. Вишокот килограми секогаш се лепи за задникот.

Нутриционистите препорачуваат:
Ако имате ваков тип на градба од исхраната исфрлете ги јаглехидратите и месото. Препорачливо е да јадете зеленчук со влакна, кисело млеко, посно месо и овошје.

Што да правите?
Обавезно исфрлете шеќерни пијалаци, пецива и слатки, како и маргарин и јаткасти плодови.

Заклучок:
За вас најдобра вежба е класично трчање.

Profimedia

Тип ПРАВОАГОЛНИК

Особини на фигурата:
Тесни рамена и колкови, мали гради. Кога оваа дама ќе добие вишок килограми, наслагите се собираат на стомакот и на колковите.

Нутриционистите препорачуваат:
Корисно е во исхраната да вклучите протеини и масна риба.

Што да правите?
Физичка активност, лесни вежби, пилатес, аеробик, танц.

Заклучок:
Ограничете ги кафето и слатките.

Profimedia

Прочитај повеќе

Научно е докажано дека со овој тип на мажи, жените почесто доживуваат оргазам!

Слободен печат

Шест причини поради кои вашето момче нема да се ожени со вас!

Слободен печат

Зарем сте виделе нешто поубаво од ова? Емили Ратајковски се разголи, а друштво ѝ прави егзотичната пријателка Џамеа (ФОТО/ВИДЕО)

Слободен печат

Само Јелена Карлеуша има храброст да се облече вака! (ФОТО)

Слободен печат

Даниел Крег едвај ја прифатил улогата за Џејмс Бонд!

Слободен печат

Природа или естетска хирургија? Руската Анџелина Џоли го маѓепса светот! (ФОТО)

Слободен печат

Остави Коментар

5 + twenty =

Прочитај повеќе

Најжешката Македонка во сауна, по бикини и целата „свети“ (ФОТО)

Слободен печат

„Не сакам врска“: Сиа открила на кој музичар му понудила секс без обврски! (ФОТО)

Слободен печат

Колин Фарел се спрема за улогата на Пингвинот во Бетмен! (ФОТО)

Слободен печат

Тамара Тодевска водителка на MAC: „Очекуваме спектакл, ја славиме музиката и различноста“

Слободен печат

Хит во најава: Александар Тарабунов – Тара ја претстави својата нова „SEÑORITA“

Слободен печат

Зошто храната што „крцка“ ни е повкусна?

Слободен печат