Пепси има ново лого направено според сеќавањата на луѓето
Пепси во вторникот го претстави новото лого и бренд што ќе се појави во Северна Америка оваа есен и глобално следната година. Изгледа многу како верзијата од 1990-тите што луѓето се чини дека најмногу ја паметат, но со нови елементи за да ја направат помодерна, вклучувајќи различен фонт и боја на фонтот и нова граница.
Промените се дизајнирани не само за подобро усогласување со меморијата на марката на луѓето, туку и за привлекување внимание на линијата без шеќер на Пепси – клучен дел од планот за раст на компанијата. Ако некој ве замоли да го нацртате логото на Пепси од меморија, што би нацртале? Круг, можеби, со црвени, бели и сини риги кои се симбол на брендот.
Зборот „Пепси“, веројатно, на тој глобус. Името на брендот е на страна, малку кротко до иконскиот глобус. Така, Пепси прави промена.
„Не можевме да го игнорираме тоа“, изјави Мауро Порчини, главниот дизајнер на ПепсиКо, за СНН, додавајќи: „Наместо да го отфрлиме, решивме да го прифатиме“, објави Кликс.ба.