Луѓе пазарат во маркет / Фото: Слободен печат / Драган Митрески

Ова се маргините на хрватските малопродажни синџири: еве кој најмногу ги дере граѓаните

Хрватските портал „Даница“ брзо ги прочешла достапните финансиски извештаи на трговските синџири за 2022 и 2023 година (за минатата година ги нема) и дојде до интересни бројки.

За големите трговски синџири кои работат во Хрватска, земени се податоци за вкупната продажба на стоки и трошоците за купување на истата стока. Она што е добиено е бруто продажната маржа (не профит) од која секој трговец ги плаќа сите останати трошоци: плати, кирија, комуналии, возен парк… Најголемиот малопродажен синџир во Хрватска, Конзум, минатата година имал бруто маржа од 37,9 отсто, што е нешто помалку од една година порано. Лидл постигнал маржа од 34,9 отсто, што е приближно на исто ниво како во текот на 2022 година. Истиот ланец минатата година имал убедливо најголема нето добивка во индустријата – дури 56,6 милиони евра.

Сестринската компанија Кауфланд, пак, работела со бруто маржа од 38 отсто (нешто помалку од претходната година). Конкретно, лани експлодирала нето добивката на Плодине Риека: изнесувала 52 милиони евра, што е речиси 60 отсто повеќе! Малопродажниот синџир Певекс забележа бруто маржа од 37,3 отсто лани, што е приближно за еден отсто пониско. Во Спар, маржата е приближно 40 проценти.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот