МОН: Бојкотот не е опција, законот за учебници моментално не ги засегнува средношколците
По добиените информации дека изолирани групи на ученици во неколку училишта во државата по насоки од родителите и старателите ја бојкотираат наставата, Министерството за образование и наука упатува апел за разумност и повторно приклучување кон останатите деца од нивните класови, затоа што постапката не оди во прилог на нивната едукација. Секој пропуштен час, особено сега кога воспитно – образовниот процес се организира во вонредни околности и во услови на пандемија, значи пропуштено знаење, кое тешко се надоместува, се вели во реакцијата на МОН, по информациите дека има бојкот на наставата во повеќе основни и средни училишта во земјава.
Бојкотот следува по вчерашниот прес на родителите пред МОН, од каде тие ги поддржаа учениците во борбата против предлог-Законот за дигитализација на учебниците, но од МОН велат оти оваа промена не ги засегнува средношколците.
– Причината за бојкотот на наставата е неоправдана, ако се има предвид дека дигитализацијата на образованието е глобален процес кој се случува во голем број земји во светот, а Северна Македонија мора да фати чекор со современите трендови и да се приближува кон стандардите за квалитет на образование кои ги наметнуваат развиените општества. Дигитализацијата на материјалите за учење е дефинирана во новиот Закон за учебници и други наставни и дидактички материјали и предвидено е истата да се случува етапно, почнувајќи во четврто одделение од следната учебна година, така што во овој момент тоа воопшто не ги засегнува средношколците и тие немаат причина за отсуство од настава по тој основ – се додава во реакцијата на МОН, од каде испратија и апел учениците да продолжат со настава, а родителите да ги следат само официјалните информации.
Родителите задоволни од бојкотот, но алармираат на притисоци од наставници
– Апелираме учениците кои денес не се дел од часовите, да ја продолжат наставата и успешно да ја завршиме учебната година. Во меѓувреме, граѓаните да продолжат да ги следат информациите кои ги објавува МОН во врска со креирањето и имплементирањето на промените во образовниот систем, бидејќи сите други извори на информации, можат да бидат неточни и од манипулативна природа, со намера да поттикнат несакани реакции токму од страна на учениците и нивните семејства – заклучуваат од МОН.