Шилегов најави внатрешна контрола за поефикасна градска администрација

32

Најновата реформа во работењето на градската администрација е воведувањето на внатрешна контрола со цел обезбедување поголема ефикасност во работата и подобри  и навремени услуги за сите граѓаните на Град Скопје.

– Во Градот Скопје за првпат се воведува внатрешна контрола, која во наредниве два месеци треба да изготви регистар на сите предмети кои се пристигнати во Градот, во чии рамки предметите ќе ги категоризира по тип и време на постапување. Целта на оваа активност е да се спречи закочувањето на постапките во Градот, и да се поштедат граѓаните од стресот и изгубеното време талкајќи по шалтери и канцеларии барајќи одговори за непостапувањето за нивните предмети. Определуваме категорија по специфична тежина за колку работни денови треба да биде сработен еден предмет. На пример, данокот на промет би се пресметувал за 5 дена, данокот за имот за 10 дена, лиценцата за такси возачи би се издавала за 30 дена – кажа градоначалникот Шилегов.

Покрај спречувањето на можноста за одолговлекување на постапките во Градот, со оваа реформа ќе се воведе и можност за следење и на ефикасноста на секој вработен во градската администрација, а внатрешната контрола на овој начин ќе води досиеја за секој вработен.

– Со ова значително ќе се зголеми ажурноста, квалитетот и брзината во работењето на администрацијата. Од понеделник сите граѓани, коишто имаат активни или ново поднесени предмети до Градот, ќе имаат можност  каков било  проблем да пријават до внатрешната контрола на е маил адресата kontrola@skopje.gov.mk. Пријавете доколку Вашиот предмет не се сработува брзо, пријавете доколку Вашиот предмет не се сработува на време, пријавете доколку чувствувате дека имате непринципиелни побарувања од градската администрација – додаде Шилегов.