Компанија за финансиско работење: Две социјални мрежи остануваат најголем извор на измама
Гигантот на социјалните мрежи треба да ги следи лажните реклами и да им ги надомести трошоците на жртвите, соопшти компанијата за финансиско работење Revolut, повикувајќи се на бројки кои покажуваат дека Facebook и WhatsApp остануваат најголем извор на измама.
Технолошкиот гигант Мета треба да оди подалеку за да ги заштити своите корисници од онлајн измами, соопшти финансиско-технолошката компанија Revolut, пренесува Еуроњуз.
Веб-страницата за социјални медиуми на Мета Фејсбук и платформата за пораки WhatsApp претставуваат најголемите извори на измами пријавени на Revolut, според бројките објавени во четвртокот (3 октомври) од онлајн банката.
Revolut тврди дека Мета треба да ги надгледува сопствените страници за потенцијално лажни содржини и да учествува во обесштетувањето на жртвите на рекламите од кои профитирала, во ЕУ, како и во ОК.
„Посветеноста за споделување податоци, иако е потребна, едноставно не е доволно добра“, рече во изјавата раководителот за финансиски криминал на Revolut, Вуди Малуф, додавајќи: „Платформите на социјалните медиуми не само што продолжуваат да овозможуваат измама… проблемот е исто толку лошо денес како што беше минатата година“.
Општата страна доаѓа еден ден откако огранокот на Мета во Обединетото Кралство објави програма за споделување информации со банките, вклучително и NatWest и Metro, за која технолошката фирма рече дека ќе овозможи акција против илјадници сметки управувани од измамници.
„Ќе ги победиме овие криминалци само ако работиме заедно и споделуваме релевантни информации поврзани со измами“, рече Натаниел Глејхер, глобален шеф за борба против измами на Мета, додавајќи дека банкарските информации и помогнале да ги обучи системите за справување со нелегални активности.
Бројките на Revolut, кои покриваат поголем дел од ЕУ, ОК, Норвешка и Швајцарија, укажуваат на измами со купување – реклами за лажни веб-локации кои бараат плаќање, но никогаш не испорачуваат стоки – продолжуваат како водечки извор на пријавена измама.
Измамата за работа – како што се лажни огласи за слободни работни места кои бараат однапред плаќања за обука или трошоци за администрација – исто така се зголеми за да достигне 18% од сите измами, рече Revolut.
Во Брисел, европратениците се заложија компаниите за социјалните медиуми да преземат поголема одговорност за лажни реклами – особено кога измамниците бараат пари додека се претставуваат како член на семејството, банка или владина агенција.
Тие измени на правилата за платежни услуги на ЕУ сега се предмет на разгледување од страна на земјите-членки.
Портпаролот на Мета изјави за Еуроњуз дека „измамата е прашање кое опфаќа повеќе сектори кое може да се реши само со заедничка работа“.
„Нашата пилот програма за меѓусебна размена на измами за разузнавање (FIRE) е дизајнирана да им овозможи на банките да споделуваат информации за да можеме да работиме заедно за да ги заштитиме луѓето што ги користат нашите соодветни услуги“, рече портпаролот, додавајќи: „Ги охрабруваме банките вклучително и Revolut да се приклучат во овој напор. .“