КОЈ САКА ДА БИДЕ ТИТО НА 24 ЧАСА: Со луксузниот син воз најчесто патуваат странци, а еве како изгледа тоа искуство

Одраз на носталгија во очите на патниците. Луксуз со стил. Симбол на нераскажаната моќ на една држава и на еден државник. Автентично сведоштво за хедонизмот на Jосип Броз Тито, измешано со аурата на неприкосновеност на владетелите на земјата кои, ако таа преживееше, деновиве ќе наполнеше 101 година. Синиот воз.

 

Најпознатиот состав на југословенските железници, сега под името „Србија воз“, за роденденот на социјалистичка Југославија тргна од Белград до Ужице и за прв пат ги отвори своите раскошни вагони за обичните патници кои купија билети за дводневната туристичка програма на Синиот воз до Република Ужице “.

Инаку, од 2005 година овој воз е во комерцијална употреба и може да се изнајмува за убава сума на пари што варира во зависност од која дестинација ќе патува и што ќе им биде достапно на сите оние кои би патувале.

Особено слаби на возот се Англичаните. Возот ги исполнува каприците и на богатите локални жители кои во него се венчаваат, ги слават родендените или годишнините на нивните компании, а еден јапонски милијардер го изнајмил и со него патувал во Црна Гора и назад во Белград.

Резиденција на тркала

Сали, конференции, апартмани, простории на Тито и Јованка, неговиот работен кабинет… во придружба на рок музика, и некои партизански песни – кои некои би ги започнале, а други би им се придружиле – сите евоцираа спомени за земјата и животот кои од денешна гледна точка изгледаат како рај на земјата.

Симбол на тоа време беше најпознатиот патник на овој воз, кој патуваше повеќе од 600.000 километри и беше, заедно со познатиот „Галеб“, најомилено превозно средство. Можеме сами да видиме зошто додека гледавме една од црно-белите фотографии од Маршалот на Југославија во трпезаријата на масата каде што се гледа и најдобриот порцелан. Овде, иако не претекнуваше, ама и сигурно ништо не му недостасуваше. Во зависност од видот на потребите за патување и барањата на главниот патник, подвижната резиденција на тркала, денес, се состои од седум вагони – пет за патниците и две кои служат како електрани за возот да има енергетска автономија.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот