Кои се спонзорите на екипите во Премиер лигата
Екипите во Премиер лигата се очекува во наредната сезона да заработат дури 388 милиони евра, што претставува раст од 10 проценти во однос на минатата сезона.
Како доминантна област која доминира на дресовите на премиерлигаше е обложувачката и коцкарската индустрија. Дури половина од екипите во Премиер лигата на предната страна од дресовите, како главен спонзор им се компании кои се занимаваат со обложување но и коцкање.
Сепак, екипите од големата англиска шесторка, Манчестер сити, Ливерпул, Тотенхем, Челси, Манчестер јунајтед и Арсенал, се имуни на големите компании за обложување и главни спонзори им се автомобилски и авио компании, банки, производители на автомобилски гуми и осигурителни компании.
Доминацијата на компаниите кои заработуваат од обложување е поизразена во втората англиска лига по квалитет, Чемпионшип, каде на дури 17 од 24 екипи, главни спонзори им се компании кои работат сообложување.
The 10th annual review of Premier League shirt deals, by @alexmiller73, shows the collective value for 2019-20 has risen to £349.1m. Man Utd well ahead of the pack. See small print for details. pic.twitter.com/6exHYAeMfS
— Nick Harris (@sportingintel) July 17, 2019