Извонредна завршница на мини-турнејата на Трпчески и Венгеров во Париз
Македонскиот пијанист од светски глас Симон Трпчески ја заокружи мини-турнејата што опфати настапи со една од најголемите музички ѕвезди, легендарниот виолинист Максим Венгеров, на најпрестижните светски музички сцени.
По исклучителните концерти во лондонската сала „Барбикан“ и њујоршката „Карнеги хол“, на 27 јануари двајцата уметници ја одушевија и француската публика на концертот во салата на Париската филхармонија, изведувајќи дела од Моцарт, Прокофјев, Франк и Равел. И овој пат на долготрајните аплаузи и стоечките овации, тандемот Венгеров-Трпчески возвратил со три изведби на бис, известија од „КултурОп“.
Во изјавите за МРТ, прославениот виолинист Максим Венгеров, добитник и на наградата „Греми“, ја истакнал извонредната соработка со македонскиот пијанист Симон Трпчески: „Одамна се знаеме со Симон и сме прекрасни пријатели од почеток. Со некои луѓе веднаш се воспоставува хемија и ова е таков случај. Долго време се надевавме дека ќе работиме заедно и еве се случија минатогодишниот настап во Белгија и оваа прекрасна мини тура концерти во Лондон, Њујорк и Париз. Ми беше позната комплетната работа на Симон и во него препознав многу сензитивен партнер. Навистина се надевам дека ќе свириме и во иднина, дека можеби ќе успееме нешто заеднички да снимиме, а и повторно би сакал да дојдам во неговата родна Македонија“, изјавил Венгеров.
Трпчески, пак, возвратил на честа и задоволството да ја дели сцената со еден од најдобрите виолинисти на сите времиња. „Оваа година навистина не можеше да почне поубаво. Ова е доказ дека соништата се остваруваат – на најпрестижните сцени настапив со Максим Венгеров. Чест е да се настапи со него. Освен 40-годишната кариера, тука се и неговата едноставност и големо срце, што исто се чувствува на сцена во неговата исклучителна интерпретација на музиката. Се радувам што нашата искреност и фантастичното поврзување на сцената толку убаво беа препознаени и од публиката“, изјавил Трпчески, кого наредниот месец го очекуваат гостувања во Германија и Ерменија.
(Текстот е објавен во „Културен печат“ број 114, во печатеното издание на весникот „Слободен печат“ на 29-30 јануари 2022)