Храна со негативни калории за инстант слабеење – Слободен печат
МагазинСемејство

Храна со негативни калории за инстант слабеење

Храната за која телото ќе потроши повеќе калории за да ја свари отколку што таа самата има е од голема помош во губење на килограмите.

Домати

Еден домат со средна големина содржи околу 22 калории, а телото за неговото разградување троши околу 60 калории. Содржи повеќе од 90 проценти вода и мали количини на јагленохидрати, протеини и масти, а богат е и со витамин Ц, Б, Е и К, каротеноиди и ликопен. Бидејќи  го стимулира лачењето на вода од телото, тој е идеален за сите кои сакаат да ја намалат својата тежина.

Аспарагус

Оваа исклучително здрава храна, исто така делува како диуретик и го отстранува вишокот вода од организмот. Таа содржи само околу 10 калории по врзоп, а најдобро е да се јаде аспарагус подготвен на пареа за чие разградување телото ќе потроши четири пати повеќе калории отколку што тој содржи. Тој е богат со витамин Ц, Б6, А и рибофлавин, растителни влакна и магнезиум.

Целер

Целерот со средна големина има само шест калории, а телото за неговото разградување троши околу 50 калории. Тој е богат со растителни влакна и одличен е извор на витамин Ц, антиоксидансот кумарин и витамините Б комплекс.

Брокула

Околу 100 грама брокула содржи 25 калории, додека телото на нејзиното разградување ќе потроши дури 80 калории. Таа е богата со витамини и минерали, а поради своите лековити својства  беше прогласена за најдобар сојузник во превенција од рак.

Моркови

Околу 100 g свеж морков содржи 41 калории, а телото троши околу 60 калории за разградување. Тие се одличен извор на витамин А и каротеноиди, како и диететски влакна, витамин Ц и калиум. Покрај тоа, тие се богати со природен шеќер и се одличен начин да се „засладите” за време на диета.

Грејпфрут

Има само 32 калории во 100 грама грејпфрут, а на телото му е потребно дури и да го удвои тоа за да го свари . Ова здраво овошје е познат сојузник во губењето на вишокот килограми бидејќи тоа ги напаѓа масните клетки, а е богато со витамините Ц и Б6, тиамин, рибофлавин и растителни влакна.

Ротквици

Една голема ротквица содржи само една калорија, а за да ја разгради телото  потребно е најмалку три калории. Тие се одличен извор на витамин Ц, а благодарение на нејзините својства го стимулира согорувањето на мастите во телото.

Печурки

Околу 100 грама печурки содржат 18 калории, а телото троши околу 55 калории додека ги вари. Од сите габи, печурките се најбогати со протеини и се одличен извор на рибофлавин, селен и инулин, а не содржат скроб.

Зелка

Во 100 грама зелка има само 20 калории, а за разградување на телото потребни му се три пати повеќе калории. За варена зелка телото за  разградување ќе потроши двојно повеќе. Таа е одличен извор на витамин Ц, бета каротин , витамин А и минерали.

Лубеница

Една чаша сечкана лубеница содржи околу 80 калории, и покрај тоа што е богата со природен шеќер, телото сепак троши околу 90 калории за да ја свари. Таа е богата со вода и го поттикнува отстранувањето на токсините од телото, и е идеална десерт за оние на диета.

Краставица

Една чаша сечкана краставица има само 15 калории, а за да ги разгради телото ќе потроши  двојно повеќе. Овој зеленчук е богат со растителни влакна и е одличен стимулатор на варењето. Таа е богата со калиум и витамин Ц.

Јаболка

Средно големо јаболко содржи околу 100 калории, а телото троши околу 120 калории за да го свари. Покрај тоа, јаболката се одличен избор на овошје за појадок, бидејќи тие го поттикнуваат вашиот метаболизам. Тие се богати со витамин Ц и антиоксиданси  и помагаат за да се намали лошиот холестерол.

Марула

Чинија зелена салата  содржи околу осум калории, а бидејќи поголемиот дел е составена од вода, на телото му е потребна и три пати повеќе енергија во форма на  калории за да ја разгради. Таа е богата со железо, магнезиум и витамини, и е суштински прилог на било која здрава исхрана.

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на Слободен Печат значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени на сајтот.

Тагови

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Close