ГЕРМАНИЈА ЛИДЕР ПО ПРОДАЖБАТА НА ЕЛЕКТРИЧНИ ВОЗИЛА: Тајната е во владините субвенции

Германија ја надмина Норвешка во продажбата на целосно електрични автомобили од почетокот на годинава, покажуваат најновите продажни резултати, при што истата се зголеми како резултат на владините субвенции.

Колкава е важноста на владините стимулации за пазарот, го покажува примерот на најнаселената земја во светот – продажбата во Кина е во пад веќе четири месеци, откако владата ги намали субвенциите.

Кина сочинува околу половина од светската продажба на електрифицирани автомобили, САД се на второ место, а Норвешка се уште на трето место. Така, Германија, најголемиот пазар на автомобили во Европа, е исто така за прв пат лидер во овој сегмент. Во Германија, има 57.533 нови електрични возила регистрирани до ноември, споредено со 56.893 во Норвешка.

Норвешка продава најмногу електрични автомобили во Европа секоја година од 2010 година, кога „Нисан Лиф“, првиот електричен автомобил со масовно производство, ја имаше својата премиера. Овие бројки даваат нови докази дека оваа технологијата станува сè повеќе во европскиот автомобилски центар, каде германскиот „Volkswagen Group“, „BMW“ и „Daimler“ се подготвуваат за голема инвазија во овој сегмент.

Иако Норвешка се појави како регионално „жариште“ благодарение на дарежливите субвенции на владата, земјата со околу 6,4 проценти од германското население има премалку простор за понатамошен раст, а властите во многу земји на ЕУ ги зголемуваат своите стимулации за купување на електрифицирани возила.

Офанзивата на германските производители со електрични модели е во полза. Германските производители на автомобили ќе ја удвојат својата понуда за електромобили на 150 модели до 2023 година и ќе инвестираат 50 милијарди евра до 2024 година.

Иако бројките за продажба се овластени, електричните возила сè уште се мал дел од целата продажба на вакви возила во цела Европа. Ширум „Стариот континент“, продажбата на електрични автомобили учествуваше со само 3,1 отсто од новите регистрации во третиот квартал, според Европската асоцијација на производители на автомобили.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот