Пластични шишиња од вода, јогурт, парчиња стиропор и секакви други ѓубриња пловат по матната вода на реката Вардар, Фото: Слободен печат/Анета Стојковска
Грда е сликата на Вардар која ја гледаат сите оние кои шетаат или се рекреираат по кејот. Пластични шишиња од вода, јогурт, парчиња стиропор и секакви други ѓубриња пловат по матната вода, сведоци за постапките на несовесните граѓани кои не се грижат за животната средина.
Има ли некој во државава што ќе се погрижи за Вардар? Некој што ќе ги исчисти дивите депонии по неговото течение и ќе ги казни сите кои се однесуваат неодговорно?
Глетката на Вардар не е само „грда“ туку оваа состојба е опасна и го загрозува живиот свет што живее во и покрај реката, затоа што по реката меѓу ѓубрињата, сѐ уште пловат и патки.
Почитуван читателу,
Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не.
Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат.
Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.
ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
КУЛТУРЕН ПЕЧАТ број 246, во печатеното издание на весникот „Слободен печат“ (07-09.09.2024), во својот стандарден формат на осум страници меѓу содржините од областа на уметноста и културните настани има: Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber – интервју со филмскиот монтажер Мартин Иванов: Константно барање ред во хаосот – разговор со Никола Кимовски за новата …
Горан Пандев, Кире Лазаров, Иџе… се дел од спортистите кои рекламираат обложувалници и банки за брзи кредити. За снимање на овие реклами тие, чесно, добиле соодветен хонорар за сработената работа. Компанијата што ги ангажирала го „користи“ нивниот препознатлив лик за полесно да стигне до пошироката јавност, маркетиншки трик кој не е непознат. Преку бројни реклами …