Есенски промени во исхраната: Што да јадете кога коронавирусот е закана за сите нас!

Unsplash
Unsplash

Есента отсекогаш била сезоната на настинки и грипови, а оваа година кога во светот „беснее“ коронавирусот време да престанеме да ги правиме овие грешки.

Unsplash
Unsplash

Јадете многу сол

Вишокот на натриум во организмот не само што предизвикува оток, мускулна слабост и грчеви, туку може да предизвика и слабеење на имунолошкиот систем.

Unsplash
Unsplash

Според студијата, телото троши дел од ресурсите за отстранување на вишокот сол, што мора да се бори против вирусни инфекции, како резултат на што се произведува недоволна количина на имуноглобулин и го зголемува ризикот од заболување. Обидете се да ја ограничите брзата храна, месото, сирењето и употребата на сол при готвење.

Јадете многу шеќер

Невозможно е да се најде здравствен аспект на кој консумирањето шеќер би имало позитивен ефект. Белиот шеќер е празен јагленхидрат кој не дава никаква хранлива вредност, но го зголемува ризикот од развој на хронични болести, го забрзува стареењето, ја зголемувањето на телесната тежина и го ослабува имунитетот.

Unsplash
Unsplash

Вишокот на глукозата ја намалува активноста на имуноглобулините во просек за 30%, што значително ја зголемува веројатноста за инфекција со вирусни инфекции. Не е потребно целосно да се откаже од шеќерот, но неговата количина треба строго да се следи. Обидете се да ги замените слатките со здрави алтернативи, на пример: да пиете повеќе вода наместо слатки пијалоци.

Вашата исхрана е сиромашна со хранливи влакна

Влакната поддржуваат здраво варење и го стимулираат производството на корисни цревни бактерии, кои не само што го зајакнуваат имунитетот, туку имаат и корисни ефекти врз кожата и расположението.

Unsplash
Unsplash

Големиот внес на диетални влакна и пробиотици помага во поддршката на имунитетната функција и го штити организмот од вируси. Во исхраната додадете повеќе зеленчук, мешунки и необработени цели зрна – нивните лушпи се ризница на хранливи влакна.

Пиете премногу кафе

Кофеинот е магична супстанца. Го зајакнува, го стимулира нервниот систем, помага да се спречат многу хронични болести и добро се справува со знаците на предвремено стареење.

Unsplash
Unsplash

Сепак, сè е добро само кога се користи во умерени количини. Често се случува за време на напорниот ден, една испиена чаша кафе брзо да замени друга, а тоа може да предизвика слабеење на имунитетот и разни вирусни заболувања.

Покрај тоа, кофеинот може да развие нетолеранција, па експертите препорачуваат да се ограничи на 1-2 чаши на ден.

Ретко јадете зеленчук

Зеленчукот не е само одличен извор на влакна, чија важност е веќе споменато погоре, туку и вистинско складиште на витамини и минерали.

Unsplash
Unsplash

Богат со витамини А и Ц и фолна киселина, зелениот зеленчук е одличен за зајакнување на имунитетот, овозможувајќи ви да ја преживеете студената сезона без настинка.

Видео на денот