4 C
Скопје

Епл највреден светски бренд според Форбс

Вкупната вредност на 100 најскапи марки е 2,54 билиони долари. Повеќе од 50 се американски компании, 10 се од Германија, девет од Франција, од Јапонија – шест и од Швајцарија – пет.

Според најновата листа на Форбс највредни светски брендови, на првото место, како и минатата година се најде Епл, чија вредност се проценува на 241,2 милијарди долари.

Гугл е на второ место со вредност од 207,5 милијарди долари, а меѓу првите пет се и Мајкрософт (162,9 милијарди долари), Амазон (135,4 милијарди долари) и Фејсбук (70,3 милијарди долари).

На листата помеѓу првите десет се наоѓа и Кока-Кола, Дизни, Самсунг, Луј Витон и МекДоналдс.

Минатата година меѓу првите десет беше и Тојота, но компанијата годинава загуби седум проценти од вредноста и сега е на 11. место. Додека Фејсбук и Самсунг годинава изгубија 21 односно пет отсто од вредноста.

Значителен раст на вредноста на брендот остварија Шанел (42 проценти), Амазон (40), Мајкрософт (30) и ПајПел (24 отсто).

Прочитајте и...  Во Лион се евакуирани 4.500 жители поради бомба од Втората светска војна

Вкупната вредност на 100 најскапи марки е 2,54 билиони долари. Повеќе од 50 се американски компании, 10 се од Германија, девет од Франција, од Јапонија – шест и од Швајцарија – пет.

Поврзани вести

Слободен печат

Коневски очекува отчет од Мицковски пред делегатите

Слободен печат

Зошто жените губат во градоначалничката трка?

Весна Тодоровска

Шахпаска: Преку Законот за родова еднаквост ја зајакнуваме улогата на жените во секоја сфера на општественото живеење

Слободен печат

Вучиќ им се извини на винарите од Истра што виното им го нарече: Ѓубре и одвратно

Царовска: Родовата рамноправност е придобивка за целото општество, ги елминираме случаите на дискриминација во основното образование

Слободен печат

Остави Коментар