Цените ги „примораа“ Германците да ги променат прехранбените навики
Германските продавници се повеќе профитираат од продажбата на готови оброци, покажува истражувањето на Институтот ЕХИ. Оваа форма на гастрономија минатата година оствари рекорден промет.
Зголемените цени и економската несигурност влијаат на навиките на многу германски купувачи.
„Потрошувачите се обидоа да ги намалат трошоците и избраа поевтини алтернативи. „Комерцијалната гастрономија нуди добри производи по многукратно пониски цени од традиционалниот кетеринг“, вели авторот на студијата Олаф Хоман.
Производите како готови оброци и пици се сметаат за комерцијална гастрономија. Понудата вклучува пекари, кафулиња, полици со топла храна, како и ресторани во супермаркети, трговски центри, бензински пумпи и продавници за мебел или градежни делови.
Оваа форма на гастрономија лани забележа рекорден промет од 11,7 милијарди евра, што е за околу 16 отсто повеќе од 2022 година.
Индустријата, исто така, има корист од промената на навиките во исхраната, рече Хохман.
„Ужините меѓу оброците стануваат се поважни“. Нема повеќе само класични оброци како појадок, ручек и вечера. „Луѓето сега јадат кога се гладни“, вели Хохман.
Потрошувачите во супермаркетите главно избираат класични јадења – стек, сендвичи, полнет стек и други јадења со месо. Најдобро се продаваат силните и хранливи традиционални јадења и пици. Претежно се купуваат безалкохолни пијалоци, кафе и вода.