10 ситуации кога смеете да ја вратите храната во ресторан

epa08414584 Guests take a selfie picture as they clink glasses at the terrace of a bar in Pamplona, Navarra, northern Spain, 11 May 2020. Navarra is one of the Spanish regions on phase one of the Spanish de-escalation plan amid the ongoing coronavirus COVID-19 pandemic. During the first phase, shops and bars' terraces are allowed to open. EPA-EFE/JESUS DIGES

Многу фрустрира кога ќе отидете во ресторан, ќе порачате „феноменално“ јадење, а тоа што ќе го добиете е далеку од вашите очекувања.

Што да направите во таква ситуација?

Дали нешто ќе кажете, ќе ја вратите храната или ќе премолчите?

Без грижа, постојат ситуации во кои можете слободно да ја вратите храната без да го навлечете на себе гневот на целиот персонал од ресторанот, но само додека причината е соодветна.

1. Бифтекот не е испечен како што побаравте.

2. Храната е загорена.

3. Јадењето не е доволно варено.

4. Порачавте јадење, но не знаевте дека содржи состојки на кои сте алергични.

5. Јадењето е многу луто, а тоа не било нагласено во менито.

6. Добивте нешто што не сте порачале.

7. Најдовте туѓо влакно во својата чинија.

8. Ви се чини дека еден дел од јадењето е претходно подгреан, додека остатокот од јадењето е ладен.

9. Добивте порција соодветна за предјадење иако порачавте главно јадење.

10. Јадењето е пресолено.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот